![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Am avut un urs 1800 is si mergea rupea ,dar din pacate fac facultate la spiru haret la arhitectura unde se pierd note ,se platesc proiecte oricum ati prins ideea nu am avut banii sa bag in urs asa ca l am vandut unui baiat de pe forum (ce dor imi este de motorul ala auau)si acuma am luat alt urs dupa un an un e30 316 motor de pisicuta,merge super bine dar avand in vedere ca ursu va fi masina de duminica pt ca tocmai mi am cumparat un seat arosa diesel pt bucuresti ,ma gadensc sa dau motoru de pe urs pe un is si apoi sa i pun turbo sau pot sa iau un motor de bmw seria 7 v8 35 sau 30 in rate de la un prieten care are dezmembrari .Intrebarea sa caut un is si sa pun turbo sau sa pun motor de 7 ma gandesc ca v8 se aude minunat dar la perfomante nu o sa fie cine stie ce fata de 18 is turbo?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Avand in vedere ca am participat la montarea a vreo doua V8 pe 30 pot spune probleme si avantaje pe care le are V8-ul vs 18 is turbo!
Voi lua in calcul V8 M60 4.0 286 cp. Din start ambele proiecte ajung +/- in jur de 2000 euro! Ca puteri vor iesi aproximativ pe acolo! cu un + pt V* fiind 100% safe!+cuplu mai mare v8! Ca si greutati V8 ca si motor nu este cu mult mai greu decat 1.8 is 1.8 avand blocul de fonta,V8 aluminiu!Intr-adevar exista problema la V8 cu Nikasil si Alusil!Laf avut Nikasil si a tinut f bine si cu compresor la o presiune de 0.5 bar! E bine sa apelezi pt montajul V8 la cineva care a mai pus V8 pe urs!Pt a preintampina problemele care apar pe parcurs!Evacuare,sistem de franare etc! La 18 is fara un management electronic bun nu cred ca vei putea sa il duci f sus!Aici iti poate spune mai multe Vlad 316i! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 08:30 AM |