![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Am avut un urs 1800 is si mergea rupea ,dar din pacate fac facultate la spiru haret la arhitectura unde se pierd note ,se platesc proiecte oricum ati prins ideea nu am avut banii sa bag in urs asa ca l am vandut unui baiat de pe forum (ce dor imi este de motorul ala auau)si acuma am luat alt urs dupa un an un e30 316 motor de pisicuta,merge super bine dar avand in vedere ca ursu va fi masina de duminica pt ca tocmai mi am cumparat un seat arosa diesel pt bucuresti ,ma gadensc sa dau motoru de pe urs pe un is si apoi sa i pun turbo sau pot sa iau un motor de bmw seria 7 v8 35 sau 30 in rate de la un prieten care are dezmembrari .Intrebarea sa caut un is si sa pun turbo sau sa pun motor de 7 ma gandesc ca v8 se aude minunat dar la perfomante nu o sa fie cine stie ce fata de 18 is turbo?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
eu iti recomand 3.5 m30 si bineinteles un blocant. nu merita v8 de 3.0/3.5 pt diferenta de putere. 4.0 sau 4.4 intradevar merita. sfatul meu e sa stergi is-ul de pe lista, o sa ai mari batai de cap, fara 2500e bagati in kitul turbo nu faci nimic cu el. Unde mai pui ca aceiasi bani ii bagi intr-un 2.5 m50 sau 3.5 m30 si ai 300+ cp nu 200.
This post has been edited by Rotti: May 8 2010, 01:34 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
@Rotti: De ce scrie la tine suv avatar 254 cp?
![]() This post has been edited by Ciupanezu: May 8 2010, 08:26 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 09:42 PM |