![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Iar va bat la cap cu o alta intrebare:
1)Stiti cumva o garnitura de chiloasa ptr un 524td ieftina si buna? 2)O garnitura de chiloasa de cota 3 etanseaza mai bine decat una de cota 1? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu īnţeleg de ce ai pornit-o aşa.
Sistemul de răcire folosit de BMW este sub presiune. Cum adică nu suflă īn apă? Ai aerisit instalaţia? Legat de ţeavă, dacă nu ai o cheie dinamometrică bună, mai bine mergi la un service decāt să faci deranj mai mare. Ulciorul nu merge de multe ori la apă. This post has been edited by Ciupanezu: May 8 2010, 08:23 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:09 AM |