![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
nu e vorba de conductele de presiune, ci de furtunul care alimenteaza pompa din borcan (si returul, la fel doar ca e mai subtire).
am nevoie sa schimb acest furtun. cum el costa aproape 2 milioane, mi se pare stupid sa-l cumpar nou. ce tip de furtun as putea folosi, care sa nu se strice de la lichidul de servo ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
iti spun sigur ca cel care intra in pompele externe nu este de 8si este mult mai gros ,cel putin asa este la e12 si mai mult ca sigur e28 cele pe injectie
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:06 PM |