![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP ![]() |
Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor si pentru lipsa stopurilor(le-am demontat pentru ca am un pic de lucru cu rugina in acea zona).Promit ca voi reveni cat de curand cu poze noi.
Pentru inceput as vrea sa stiu daca cineva are butonul de avarie (al meu functioneaza dar atunci cand este in functiune se pune contactul si miroase a ars)si acel tamburus de la reglajul oglinzilor care dupa cum vedeti imi lipseste(platesc bineinteles). Sper sa va placa si astept raspunsurile voastre.Numai bine. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
QUOTE The transmission will downshift without using the kickdown button, but when the kickdown button is used it downshifts the maximum amount of gears it can without redlining it and it will not shift out of that gear until the kickdown button is released(slightly lifting off of pedal). My 87 528e has it. Pe scurt, o tureaza cat mai tare in treapta cea mai jos care poate fara sa puna motorul in pericol. Cand ai nevoie de cuplu, in depasiri, etc. Ori cel putin asta-i ideea de baza. Acu depinde si starea motorului si a transmisiei ca sa primesti efectul dorit ![]() Ca o completare: daca esti intr-a 5a la 60km/h, o sa schimbe intr-a doua unde aproape de redline adica in 5000+. Cand iei usor de pe acceleratie, decuplezi butonul, urci a 3a undeva peste 90-100 ori ce raport ai tu pe masina si faci depasirea in siguranta. Ar trebui sa-ti explice Ciupanezu, ca el are cutie automata desi nu stiu daca are si buton de kickdown. Teoretic, astea mai noi fac ajustarile din soft desi unele au si butonul acela. Cred ca la dsg-uri abia au disparut complet. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu asa cred,cutie schimba o viteza sau mai multe in jos daca calci acceleratie, facand un compromis intre confort si sportivitate, dar cand apesi pedala pana la podea ( si activezi buton ala ) renunta la orice aspect de confort si schimba in jos cat poate fara sa supratureaza motor (= obti forta maxima la rot). In moment asta, de obicei la motor (pe la clapeta de admisie) sa activeaza si un alt buton, cel de WOT (= wide open throttle, blana). Asta face se renunta calculator la orice aspect de economie. Impreuna, e cum agiti o carpa rosie in fata unui taur.
La e32 am asa ceva, si functioneaza. Stiu ca tu nu mai ai cutie originala. Daca nu merge, poate nu mai e conectat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:05 AM |