![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
nu e vorba de conductele de presiune, ci de furtunul care alimenteaza pompa din borcan (si returul, la fel doar ca e mai subtire).
am nevoie sa schimb acest furtun. cum el costa aproape 2 milioane, mi se pare stupid sa-l cumpar nou. ce tip de furtun as putea folosi, care sa nu se strice de la lichidul de servo ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Incearca sa cauti furtin pt combustibil,exista si de 8 de cat cred ca ai nevoie la retur si mai gros este cel care intra in pompa de benzina la bmw -urile mai vechi cu pompa exterioara,intre rezervor si pompa de benzina ai un furtun si cred ca este de 12 sau 14 nu stiu exact dar merge sigur .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:18 PM |