![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Iar va bat la cap cu o alta intrebare:
1)Stiti cumva o garnitura de chiloasa ptr un 524td ieftina si buna? 2)O garnitura de chiloasa de cota 3 etanseaza mai bine decat una de cota 1? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
garnitura aia mai groasa e pt chiuloase putin deformate sau cu mici defecte ca sa etanseze mai bine
dezavantajul ei e ca scade putin compresia din cauza grosimii supapele nu au voie niciodata sa atinga in pistoane ai grija cu tubulara + teava daca se rupe un prezon in bloc iti faci o gramada de treaba o cheie dinamometrica buna si un manual de reparatii e sfant poate nu ai strans la ce forte trebuia chiuloasa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 12:59 AM |