![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Iar va bat la cap cu o alta intrebare:
1)Stiti cumva o garnitura de chiloasa ptr un 524td ieftina si buna? 2)O garnitura de chiloasa de cota 3 etanseaza mai bine decat una de cota 1? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ieftin şi bun nu prea există.
Nu e vorba de eficienţa etanşării ci de situaţie. Dacă recondiţionezi motorul ai nevoie de garnitura de chiulasă la cotă de reparaţie. Nu se pune după ureche. Dacă nu te apuci de recondiţionări, pune o garnitură de cota 1. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 09:01 AM |