![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:
- mi s-a luat de 7 - voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer - am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa - am luat un diesel ![]() Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step ![]() Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele: 1 parbriz crapat 2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul 3 pierde ceva lichid racire 4 amortizoare moi 5 necesar de discuri si placute 6 amortizoarele de la geam la haion 7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat) 8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje 9 un geam la un proiector 10 tinichiderie...a ajuns-o vârsta.... Ca sa enumar si partile interesante: fabricatie 11.1994 geamuri cu tentă verzuie luneta ionizată de bun simţ ceva cabluri tv trase prin interior trapa functionala interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer) faruri reglabile shadowline oglinda retrovizoare electrocrom one touch la tot plasa bagaje retractabila in 2 zone 2 X airbag "bixenon" ![]() "OEM look angel eyes" ![]() proiectoare functionale semnalizatoare "OEM smoked" ![]() semnalizatoare "owner smoked" ![]() scut plastic sa nu uit...facelift turbina arata bine are un dvd in bord pe care-l voi schimba are un woofer Blaupunkt km 320.000. Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop. Mai are de primit (de montat): - inele cromate - HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente, - un alt woofer (cred) - o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' ![]() - volanul Alpina - măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus ![]() - suspensie sport (cel putin pe fata) Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber. Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
BA-BOOM!
nu-mi place ca-i atarna bara iar farurile trebuiesc inversate. La vopsitorie le-au prins ..... invers. i-am pus din instalatiile hid/xenon la loc dar numai pe faza scurta. pe proiectoare am sa pun galben (tot HID) dar mai intai sa REFAC instalatia electrica pt. ca in urma reparatiei, dupa cum spuneam mai sus, s-a belit claxonu' si aidoma nu-mi merg proiectoarele. Nu le folosesc (pe proiectoare) dar imi sta pe creier. Despre claxon.....ajuta mult la condusul preventiv ![]() Turbina incepe si ea sa ma excite nervos. Intrerupe la peste 2000 rpm si am observat fum. Dar se face...bani sa fie. Eventual dau turbina afara cu tot cu motor. Pun un 3.0 d mai sanatos. Mai intai sa o trec pe numele meu =)) l.e. chiar nu inteleg...ma uitam la mustele moarte de pe nr. la dus, am mers gol si n-a scrâşnit nimic din (se presupune)turbina si am mers si cu 170-180 km/h iar constant la 140-150 km/h. la intors, am luat cu mine cam 150 kg si a inceput sa faca figuri la accelerari peste 2000 rpm. l.l.e si am o cutie de diverse care abia asteapta sa sara pe masina. mai am de luat numai disc ambreiaj si articulatie fata...un fleac ![]() eu stau si dau banii aiurea pe stick bmw in loc sa-mi iau disc si articulatie This post has been edited by CRM112: Apr 12 2010, 08:48 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:16 PM |