![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
sa vad niste timpi..
![]() eu acum cateva luni scoteam ~9 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE Aerul rece face arderea mai eficienta. Temperatura mai mica inseamna densitate mai mare a aerului, deci O2 mai mult pe unitatea de volum. Mai mult aer inseamna mai multa putere.
In general, asa este. Totusi, cand afara e crunt de frig, vascozitatea uleiului din transmisie (cutie de viteze si diferential), a vaselinei din planetare + rulmenti, hiar a uleiului din motor (daca motorul nu a functionat mult timp pe o astfel de vreme), frecarile suplimentare din accesoriile motorului (lagare + curele) este posibil sa inghita o buna parte din castigul de putere adus de aerul rece. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 07:22 PM |