![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Daca astazi am avut o zi libera am spus sa profit de ea si ma murdaresc un pic, nu mai facusem asta de cateva saptamani si parca nu eram eu.
Dupa cateva intrebari si lung uitat la piese m-am hotarat sa ma apuc de treaba, detin un motor 1.6 M40 pe un sasiu E30, dorind sa "traga" mai bine si avand in visterie o admisie completa de 1.8 M40 dupa E36 m-am apucat de treaba, piesele folosite sant: ~ admisie 1.8 M40 E36 - are gaura pt regulator de relanti la mijloc fata de cea de e30 care este langa parbriz, si este mai mare ~ clapeta acceleratie 1.8 M40 E36 cu tot cu senzor ~ injectoarele de la admisia de 1.8 care au 3 gauri de pulverizare spre deosebire de 1 gaura cat are cele de e30 1.6 ~ rampa de injectoare + mufele si instalatia de la e30 pentru a nu modifica si taia. Dupa multa munca si sudoare au venit rezultatele, la relanti se accelereaza ff frumos pe loc, chiar merge mult mai bine motorul acum dar cand vreau sa plec dupa loc intre 1500 si 2200 rpm motorul da in nas, in ture cand urca face ravagii ![]() btw~ injectoarele au codul asta 1731357 This post has been edited by mario.b: Mar 21 2010, 01:44 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Poate senzaţii de plictiseală.
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate senzaţii de plictiseală. ![]() Exagerezi ![]() Am senzatii mai tari din 900cmc decat din 3000 ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu am vrut să te supăr prin reply-ul meu.
Eu privesc problema din punctul meu de vedere. Cu alte cuvinte, la început eşti satisfăcut de faptul că faci ceva cu mâna ta, însă după ce te vei obişnui cu motorul, vei fi dezamăgit de performanţe, mai ales că ai mai scris că-ţi plac liniuţele, îţi place să mergi tare. cu tine nimeni nu o scoate la capat intotdeauna trebui sa ai ultimul cuvant.. ![]() dar nu ma deranjeaza...ca stiu ca am si stat de vorba odata si-mi esti simpatic oricum ideea era alta ...eu consider o distractie sa "mesteresc" la un motor... sper ca ai inteles ideea ![]() bafta!!! ![]() Asta da, e foarte adevărat. E plăcut să faci orice la o maşină, e satisfacţia lucrului făcut cu mâna ta. Exagerezi ![]() Am senzatii mai tari din 900cmc decat din 3000 ![]() Aia e motocicletă, nu se pune. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 02:49 PM |