Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1.6 M40
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
mario.b
Daca astazi am avut o zi libera am spus sa profit de ea si ma murdaresc un pic, nu mai facusem asta de cateva saptamani si parca nu eram eu.
Dupa cateva intrebari si lung uitat la piese m-am hotarat sa ma apuc de treaba, detin un motor 1.6 M40 pe un sasiu E30, dorind sa "traga" mai bine si avand in visterie o admisie completa de 1.8 M40 dupa E36 m-am apucat de treaba,
piesele folosite sant:
~ admisie 1.8 M40 E36 - are gaura pt regulator de relanti la mijloc fata de cea de e30 care este langa parbriz, si este mai mare
~ clapeta acceleratie 1.8 M40 E36 cu tot cu senzor
~ injectoarele de la admisia de 1.8 care au 3 gauri de pulverizare spre deosebire de 1 gaura cat are cele de e30 1.6
~ rampa de injectoare + mufele si instalatia de la e30 pentru a nu modifica si taia.
Dupa multa munca si sudoare au venit rezultatele, la relanti se accelereaza ff frumos pe loc, chiar merge mult mai bine motorul acum dar cand vreau sa plec dupa loc intre 1500 si 2200 rpm motorul da in nas, in ture cand urca face ravagii laugh.gif , cand am testat masina eram si cu prietena mea ca o duceam acasa, plecat de la semafor in 3500rpm un tuareg V6 Tdi nu a reusit sa ma bata desi am alergat pana la 130, dar din pacate cand opresc la semafot se opreste. In prima faza ma gadesc ca furtunul de la regulatorul de relantin nu este strans si trage aer fals sau masina merge prea bogat in amestec. Ideea este ca nu mai vreau sa dau admisia jos din cauza la senzorul de la clapeta sau dintr-un furtun, daca stiti sa imi spuneti si mie daca este ok clapeta sau injectoarele sant prea mari as fii recunoscator, daca nu asta e si continuam pana aflam unde am gresit si va tin si pe voi la curent.

btw~ injectoarele au codul asta 1731357
Ciupanezu
Ţi-ar trebui alt soft, însă nu cred că merită.
Touareg-ul ăla probabil că nu vroia să se dea.

Problema este că prin astfel de modificări nu câştigi real decât foarte puţin, mai mult la nivel psihic.
little six bmw
"Touareg-ul ăla probabil că nu vroia să se dea"
+1
Silviu
Ar fi trebuit sa cronometrezi niste reprize inainte si dupa modificari.
Parerea mea e ca nu merita sa faci nici o modificare unui 1.6 . De fapt, poate singura modificare pentru o masina cu 1.6 este o instalatie de GPL.
Daca vrei forta, exista alte motoare mai puternice.

Ca principiu insa, modificarile sunt OK. Numai ca ti-ar trebui si un soft corespunzator, asa cum a spus si Ciupanezu.
Ciupanezu
Modificările făcute unui motor mic nu sunt decât frecţie la picior de lemn.

Te chinui chiar şi tu să-ţi dai seama dacă se simte vreo creştere de putere, iar alţii care merg cu maşina nu simt nimic, doar efectul placebo se simte la greu.

Decât să arunci banii aiurea pe aşa ceva, pui un motor mai mare.

Iar dacă ai gânduri extreme şi un buget pe măsură, supraalimentarea este calea de urmat. smile.gif
uwe
treceti peste o alta chestie...
poate exista si placerea de a scoate ceva in plus de la un motor fie el si 1,6...
e placerea de a 'te murdarii pe maini'
intradevar pui un motor mai mare si ai putere mai mare dar nimic nu se compara cu ceva facut de mana ta...
Ciupanezu
Poţi să te murdăreşti pe mâini mai cu folos recondiţionând un motor mai mare.
Silviu
Din pacate totul se reduce la bani.
uwe
mda...sa fie motor cat "mai mare si cat mai tare" laugh.gif
eu unul nu ma dau in spate nici de la un motor mai mic...
Ciupanezu
Un motor de 1.6 aspirat nu prea are ce senzaţii să-ţi ofere.
uwe
CITAT(Ciupanezu @ Apr 3 2010, 09:26 PM) *
Un motor de 1.6 aspirat nu prea are ce senzaţii să-ţi ofere.


depinde ...
ca si performante ..nu prea
Ciupanezu
Poate senzaţii de plictiseală. laugh.gif
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Apr 5 2010, 10:11 PM) *
Poate senzaţii de plictiseală. laugh.gif

Exagerezi smile.gif
Am senzatii mai tari din 900cmc decat din 3000 tongue.gif , mai putin la impozit, ca acolo castige 3000cmc detasat.
uwe
CITAT(Ciupanezu @ Apr 5 2010, 10:11 PM) *
Poate senzaţii de plictiseală. laugh.gif

cu tine nimeni nu o scoate la capat intotdeauna trebui sa ai ultimul cuvant.. laugh.gif
dar nu ma deranjeaza...ca stiu ca am si stat de vorba odata si-mi esti simpatic

oricum ideea era alta ...eu consider o distractie sa "mesteresc" la un motor...
sper ca ai inteles ideea biggrin.gif
bafta!!!
mario.b
nu inteleg daca poti si esti in stare sa faci ceva bun la un motor sa creasca in putere trebuie sa stai in casa sa nu faci nimic sau daca vrei putere mai multa "schimba motorul" . Mie mi s-a parut ca voi face ceva bun si asa am si facut, multi cand vine vorba de putere se gandeste la un motor mai mare, dar stie cineva cat iti ia de unul singur sa schimbi un motor? stie cineva cate suruburi si piulite sant de desfacut si strans la loc?? stie cineva cat de greu este?? cei care stau in spatele monitorului cred ca toata treaba este simpla, trebuie doar o macara, niste chei si surubelnite si gata, cei care schimba motoare stiu ca nu este asa, mai ales de unul singur. Momentan am un 1.8is care sta pe dreapta si nu il montez din motive de sanatate, incerc sa ma refac si poate intr-o luna il voi urca pe masina, ii invit pe cei care cred ca este simplu sau usurel de montat un motor sa vina macar sa asiste la schimbare. Astept o oferta in acest sent.
BTW motorul se misca mult mai bine decand am schimbat admisia, asta am vazut pe in comparatie cu un 318is E36, stau mult mai bine, daca aveam reprizele la cutie mai lungi un pic as fii fost la max 2 masini pe 400, asta pentru ca am incercat in sarcina cu cate 3 pers in masina. sper ca sambata sa revin cu filmulete in caz ca vineri este "asfalt uscat".
Ciupanezu
Nu am vrut să te supăr prin reply-ul meu.

Eu privesc problema din punctul meu de vedere.
Cu alte cuvinte, la început eşti satisfăcut de faptul că faci ceva cu mâna ta, însă după ce te vei obişnui cu motorul, vei fi dezamăgit de performanţe, mai ales că ai mai scris că-ţi plac liniuţele, îţi place să mergi tare.

QUOTE (uwe @ Apr 6 2010, 09:55 AM) *
cu tine nimeni nu o scoate la capat intotdeauna trebui sa ai ultimul cuvant.. laugh.gif
dar nu ma deranjeaza...ca stiu ca am si stat de vorba odata si-mi esti simpatic

oricum ideea era alta ...eu consider o distractie sa "mesteresc" la un motor...
sper ca ai inteles ideea biggrin.gif
bafta!!!


tongue.gif

Asta da, e foarte adevărat.
E plăcut să faci orice la o maşină, e satisfacţia lucrului făcut cu mâna ta.

QUOTE (bartro @ Apr 5 2010, 11:01 PM) *
Exagerezi smile.gif
Am senzatii mai tari din 900cmc decat din 3000 tongue.gif , mai putin la impozit, ca acolo castige 3000cmc detasat.


Aia e motocicletă, nu se pune. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.