IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> 1.6 M40, Am inceput modificarile
mario.b
post Mar 21 2010, 01:33 AM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Daca astazi am avut o zi libera am spus sa profit de ea si ma murdaresc un pic, nu mai facusem asta de cateva saptamani si parca nu eram eu.
Dupa cateva intrebari si lung uitat la piese m-am hotarat sa ma apuc de treaba, detin un motor 1.6 M40 pe un sasiu E30, dorind sa "traga" mai bine si avand in visterie o admisie completa de 1.8 M40 dupa E36 m-am apucat de treaba,
piesele folosite sant:
~ admisie 1.8 M40 E36 - are gaura pt regulator de relanti la mijloc fata de cea de e30 care este langa parbriz, si este mai mare
~ clapeta acceleratie 1.8 M40 E36 cu tot cu senzor
~ injectoarele de la admisia de 1.8 care au 3 gauri de pulverizare spre deosebire de 1 gaura cat are cele de e30 1.6
~ rampa de injectoare + mufele si instalatia de la e30 pentru a nu modifica si taia.
Dupa multa munca si sudoare au venit rezultatele, la relanti se accelereaza ff frumos pe loc, chiar merge mult mai bine motorul acum dar cand vreau sa plec dupa loc intre 1500 si 2200 rpm motorul da in nas, in ture cand urca face ravagii laugh.gif , cand am testat masina eram si cu prietena mea ca o duceam acasa, plecat de la semafor in 3500rpm un tuareg V6 Tdi nu a reusit sa ma bata desi am alergat pana la 130, dar din pacate cand opresc la semafot se opreste. In prima faza ma gadesc ca furtunul de la regulatorul de relantin nu este strans si trage aer fals sau masina merge prea bogat in amestec. Ideea este ca nu mai vreau sa dau admisia jos din cauza la senzorul de la clapeta sau dintr-un furtun, daca stiti sa imi spuneti si mie daca este ok clapeta sau injectoarele sant prea mari as fii recunoscator, daca nu asta e si continuam pana aflam unde am gresit si va tin si pe voi la curent.

btw~ injectoarele au codul asta 1731357

This post has been edited by mario.b: Mar 21 2010, 01:44 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
mario.b
post Apr 6 2010, 10:22 AM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



nu inteleg daca poti si esti in stare sa faci ceva bun la un motor sa creasca in putere trebuie sa stai in casa sa nu faci nimic sau daca vrei putere mai multa "schimba motorul" . Mie mi s-a parut ca voi face ceva bun si asa am si facut, multi cand vine vorba de putere se gandeste la un motor mai mare, dar stie cineva cat iti ia de unul singur sa schimbi un motor? stie cineva cate suruburi si piulite sant de desfacut si strans la loc?? stie cineva cat de greu este?? cei care stau in spatele monitorului cred ca toata treaba este simpla, trebuie doar o macara, niste chei si surubelnite si gata, cei care schimba motoare stiu ca nu este asa, mai ales de unul singur. Momentan am un 1.8is care sta pe dreapta si nu il montez din motive de sanatate, incerc sa ma refac si poate intr-o luna il voi urca pe masina, ii invit pe cei care cred ca este simplu sau usurel de montat un motor sa vina macar sa asiste la schimbare. Astept o oferta in acest sent.
BTW motorul se misca mult mai bine decand am schimbat admisia, asta am vazut pe in comparatie cu un 318is E36, stau mult mai bine, daca aveam reprizele la cutie mai lungi un pic as fii fost la max 2 masini pe 400, asta pentru ca am incercat in sarcina cu cate 3 pers in masina. sper ca sambata sa revin cu filmulete in caz ca vineri este "asfalt uscat".
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th July 2025 - 03:04 PM