![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Daca astazi am avut o zi libera am spus sa profit de ea si ma murdaresc un pic, nu mai facusem asta de cateva saptamani si parca nu eram eu.
Dupa cateva intrebari si lung uitat la piese m-am hotarat sa ma apuc de treaba, detin un motor 1.6 M40 pe un sasiu E30, dorind sa "traga" mai bine si avand in visterie o admisie completa de 1.8 M40 dupa E36 m-am apucat de treaba, piesele folosite sant: ~ admisie 1.8 M40 E36 - are gaura pt regulator de relanti la mijloc fata de cea de e30 care este langa parbriz, si este mai mare ~ clapeta acceleratie 1.8 M40 E36 cu tot cu senzor ~ injectoarele de la admisia de 1.8 care au 3 gauri de pulverizare spre deosebire de 1 gaura cat are cele de e30 1.6 ~ rampa de injectoare + mufele si instalatia de la e30 pentru a nu modifica si taia. Dupa multa munca si sudoare au venit rezultatele, la relanti se accelereaza ff frumos pe loc, chiar merge mult mai bine motorul acum dar cand vreau sa plec dupa loc intre 1500 si 2200 rpm motorul da in nas, in ture cand urca face ravagii ![]() btw~ injectoarele au codul asta 1731357 This post has been edited by mario.b: Mar 21 2010, 01:44 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Poate senzaţii de plictiseală.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th July 2025 - 02:17 AM |