![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 45 Joined: 13-July 06 Member No.: 382 ![]() |
Care e faza aunci cand se scoate joja de la ulei cu motorul pornit? Am auzit o gramada de povesti, dar nu stiu ce sa cred. Am scos si eu joja cu motorul pornit, dar nu sa auzit nici o schimbare in functionarea motorului. Doar cand am desfacut capacul pe unde se pune ulei a scazut un pic turatia motorului. nimic altceva, nu a sarit ulei, nu sa oprit motorul nimic. Ce ar fi trebuit sa se intample ? motor 1.8 M40
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Presiune chiar aveam. La Dacie busonul de ulei nu se infileteaza, ceea ce ii permite sa sara destul de usor.
Presiunea sub capacul culbutorilor nu imi imaginez de unde se poate acumula (semeringuri supape?). -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Presiune chiar aveam. La Dacie busonul de ulei nu se infileteaza, ceea ce ii permite sa sara destul de usor. Presiunea sub capacul culbutorilor nu imi imaginez de unde se poate acumula (semeringuri supape?). Si de la segmenti, dar ceva poate sa sare doar sa acumuleaza presiune de gaze in bloc. Nu stiu cum e motorul de caie, dar la BMW exista un furtun sanatos care recircula gazele alea in admisie. La modele cu injectie, in blocul chiar e un pic depresiune cand merge. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 09:17 AM |