![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Am in cap atingerea a 300km/h pe GPS (eventual 2 GPS-uri, pt confirmare)
![]() Pt asta insa va trebui sa schimb pneurile (ma gandesc la niste Toyo T1R de 205/50.16W pe fata si R888 225/50.15W pe spate), sa fac schimbul de ulei, sa verific tot ce inseamna articulatie (pivoti in special) Amortizoarele mi se par destul de moi, dar nu cred ca mai am chef de inlocuit acum.. Ce ziceti, e realizabil in conditii de siguranta? ![]() O sa avem si o alta masina cu 5-10km in fata, in contact permanent cu noi; locatia - A2, of course, dupa Fundulea Alte idei? ![]() This post has been edited by Iulika0069: Sep 4 2008, 01:17 AM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Da, n-am zis ca nu merita. Dar nu este eficient in cazul unui impact la o asemenea viteza. Am un amic la pitesti, care face raliuri, a plecat de la dacia 1300, 1310, in fine acum are un peugeot 206, merge pe N el (ireleveant) si mi-a zis ca inclusiv in romania, s-au intamplat accidente in care un rollcage de bani multi, pus pe mitsu, a fost bun, dar copilotul, am inteles ca si-a tras niste suruburi prin piciorul drept si niste tije in loc de "fluierul piciorului" si vreo 2 coaste rupte cand masina s-a imbratisat pe copac la numai 80.
OK, stiu ca omu' vrea pe A2, paraperi samd, dar daca incepe Doamne fereste roll-ul la 150..?:| IN fine, deci, Iulica, ai atins 300? Mai dai o data 300 in ea? Dau o bere daca filmez eu Gps-urile, vreau sa vad cum e 300 in masina This post has been edited by wrctheo: Apr 2 2010, 09:29 PM -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 08:36 PM |