![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 45 Joined: 13-July 06 Member No.: 382 ![]() |
Care e faza aunci cand se scoate joja de la ulei cu motorul pornit? Am auzit o gramada de povesti, dar nu stiu ce sa cred. Am scos si eu joja cu motorul pornit, dar nu sa auzit nici o schimbare in functionarea motorului. Doar cand am desfacut capacul pe unde se pune ulei a scazut un pic turatia motorului. nimic altceva, nu a sarit ulei, nu sa oprit motorul nimic. Ce ar fi trebuit sa se intample ? motor 1.8 M40
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
De la dacie stiu ca daca "da cu ulei" pe joja motorul e dus.
Ah, am un prieten caruia i-a sarit joja. Cat despre busonul de ulei, aceeasi treaba. Eu "am dat pe ulei" motorul la dacie cam imediat dupa ce mi-am luat permisul, dar s-a tinut bine pana cu cateva luni inainte sa o dau. Inainte sa o vand mi s-a intamplat de cateva ori sa imi sara busonul. Deci, testele astea sunt doar pentru a confirma ca motorul e terminat. Parerea mea. M20-ul meu papa ulei, nu trage cum trebuie, nu are compresia care trebuie dar nu da ulei pe joja sau pe buson. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 08:42 AM |