IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> joja ulei, intrebare intrebatoare
vioE21
post Oct 21 2009, 07:20 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 45
Joined: 13-July 06
Member No.: 382



Care e faza aunci cand se scoate joja de la ulei cu motorul pornit? Am auzit o gramada de povesti, dar nu stiu ce sa cred. Am scos si eu joja cu motorul pornit, dar nu sa auzit nici o schimbare in functionarea motorului. Doar cand am desfacut capacul pe unde se pune ulei a scazut un pic turatia motorului. nimic altceva, nu a sarit ulei, nu sa oprit motorul nimic. Ce ar fi trebuit sa se intample ? motor 1.8 M40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Fane_05
post Apr 2 2010, 07:27 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30-March 10
Member No.: 3,317
Car: E36
Engine: M43 1.6 102CP



din ce am mai discutat cu altii, scotand capacul poti verifica daca are compresie motorul, adica daca moare inseamna ca nu prea o are, dar daca scade turatia si se "balbaie" e bine.


--------------------
Hai noroc si la mai mare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 2 2010, 09:08 AM
Post #3


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Fane_05 @ Apr 2 2010, 08:27 AM) *
din ce am mai discutat cu altii, scotand capacul poti verifica daca are compresie motorul, adica daca moare inseamna ca nu prea o are, dar daca scade turatia si se "balbaie" e bine.

Cred ca depinde motor. La M30 cu motronic 1.3, motorul furtun de ventilatie de la capac de culbutori e legat la admisie dupa debitmetru. Asta inseamna ca, daca cumva trage aer fals prin motor sau pierde compresie, gazele alea vor intra in admisie nemasurat de debitmetru. Pentru ca motronic 1.3 e cat de cat adaptiv, daca problema asta apara un timp indelungat, motronic corecteaza situatia si motor va merge relativ ok.

Asta cred ca e explicatie pentru teoria de 'daca desfac buson si nu merge prost, are probleme la compresie'. In mod normal desfacerea busonului aduce brusc mai mult aer in admisie, nemasurat de debitmertu, isi asta are ca rezultat un mers mai prost al motorului. La proba cu joja la M30 al meu tot sa observa un efect la mersul, dar probabil gaura de diametru mai mica si distanta pana la furtun de la capac de culbutori mai mare micsoreaza efectul, ca nu e asa evident.

Nu am testat niciodata pe o masina cu probleme la compresie asa ca nu stiu cat de valabil e testul. Pe M30 sau M10 cu carburatie nu are nici un efect testul, la masinile mele.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th August 2025 - 07:08 AM