![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Am in cap atingerea a 300km/h pe GPS (eventual 2 GPS-uri, pt confirmare)
![]() Pt asta insa va trebui sa schimb pneurile (ma gandesc la niste Toyo T1R de 205/50.16W pe fata si R888 225/50.15W pe spate), sa fac schimbul de ulei, sa verific tot ce inseamna articulatie (pivoti in special) Amortizoarele mi se par destul de moi, dar nu cred ca mai am chef de inlocuit acum.. Ce ziceti, e realizabil in conditii de siguranta? ![]() O sa avem si o alta masina cu 5-10km in fata, in contact permanent cu noi; locatia - A2, of course, dupa Fundulea Alte idei? ![]() This post has been edited by Iulika0069: Sep 4 2008, 01:17 AM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Am inteles de la un mare maestru ca nu e bine sa tii motoare de genul asta (turbo, [mult prea] dopate) in sarcina maxima pt o perioada prea lunga de timp (iar de la 260 la 300 - pe gps - ma astept sa dureze mai mult de 30") Asa ca avem de facut modificari: - marita puterea, a.i. sa se ajunga mai repede la Vmax ![]() - marita puterea, a.i. sa se ajunga in sarcina partiala la Vmax ![]() Legat de 'safety' poti sa crapi si la 140 la ora.. Oricum, tb facuta o verificare totala a masinii, inlocuite eventualele piese mai slabite de trecerea timpului (vreo busca, vreun pivot etc), luat gume noi, facuta incercarea cand nu sunt 30 de grade afara.. O parere Prietene, (nu ne cunoastem, dar suna bine ![]() M-am tot documentat si am tot intrebat despre cum e sa duci o masina cu o aerodinamica de caramida la o viteza mare. "mare maestru avut dreptate" Legat de "safety", poti crapa si stand pe loc in masina de 1 mil de euro vezi veyron sau fiind pieton, ca intra Jiji cu raba peste tine.. in fine. La un accident mai "usor", aka la o viteza mai omeneasca, 100 km/h, se moare usor. Ai trei tipuri de impact. 1 masina se loveste de un corp strain, 2 corpul omenesc se loveste de habitaclu aka, maini rupte, glezne zob, genunchi praf.. u get da point, si 3 cel mai al dracu e cand din inertie, organele se zdrobesc de torace, atunci intervine hemoragia interna acuta si se moare pana vine nino-nino... Eu, la ncap nu am vazut test decat la 50km/h pac 5 stele-> mere lumea cat poate. Noi stim ca astea noi sunt facute sa se dezintegreze la impactul 1, dar astea vechi aka ursul nostru cel de toate zilele se dezintegreaza ioc.. Multi colegi au zis si pe buna dreptate sa pui un spoler sa tina botu jos, altcineva a zis, eleron sa tina apasare. Corect din tooooate punctele de vedere.Eu zic, sa te apuci sa cauti un atelier care prelucreaza tabla de aluminiu. De ce? Sa iei ca reper orice masina de curse din lumea asta. Practic, la viteze mari, incerci sa tii masina cat mai apasata pe sosea. Aka "sa intorci o aripa de avion" ![]() Nu stiu cine zicea, ca rollcage-ul nu-i bun... sau ca nu protejeaza in case of.. Da, nu protejeaza la viteza asta, dar ridigizeaza masina. Plus, nu neaparat necesar sa ii pui rollcage, daca nu vrei bare prin habitaclu. Ia varianta lui Vlad, upgradeaz-o si e ok. Cineva zicea de frane, pai pe la 300, e cam vax albina, ca te opresti dupa o tigare.. (Experienta proprie, cu un ford scorpio ghia, din 245 pe a1, in 99, m-am oprit tarziuuuu de tot, acum mai am doar o cicatrice la picior...) Pune gume cu compozitie moale pe fata si medie pe spate. Ai in vedere temperatura asfaltului(macar a aerului) pe mai multe zile, si-ti dai seama, pe A2... Cauciucuri gasesti, intra pe forumuri de rally din romania, se dau si SH. btw, nu te sfatuiesc slick-uri pe fata mai ales pe medii ca apare fadingul pe timp de vara chiar si noaptea (multi or sa-mi sara in cap aici) Si la ~400 bhp cat ai, pune 50 de kg pe spate:) cam vreo 2 saci umpluti cu ciment, ca se pot mula pe interiorul tablelor. Nu pune suspensie de frigider pe masina, ca nu-i circuit !!! Pune ceva tare, dar sa si oscileze, sa atenueze un picutz de tot, sa nu ridice botu la 300 ca zboara. Exemplu de super masina cu super motor si super ce vrei tu, pe strada. http://www.youtube.com/watch?v=SFN_Gp1eHN0 Acolo e partea din circuit pe care poti merge chiar si tu, cand nu se desfasoara cursa. ![]() Baga 300, filmeaza 300 pe 2 GPS-uri, show off si nu te mai da cu viteza asta. Nu-i safe pe A2 Succes This post has been edited by wrctheo: Mar 31 2010, 11:06 PM -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:38 PM |