![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 23-November 08 Member No.: 2,351 Car: E46 Engine: 1.9 105cp ![]() |
salutare!
am un bmw 316i (e46) din 99,1895 cc 105 cai! pana la venirea frigului mi-am schimbat singur antigelu,am desfacut cele doua capacele de sub radiator,a curs tot am pus antigel nou 1/2 cu apa poate un pic mai mult antigel! in sfarsit ....dupa cativa km(200-300) mi s-a aprins becul de la bord ca ar fii nivelul scazut,am completat am aerisit instalatia,la fel dupa 300 km aceeasi pb,m-am uitat la surubelele care le-am desfacut cand am golit instalatia nu se vede urma de lichid. Sa fii gresit eu pe undeva sau o fii alta problema! Pana sa schimb nu am avut probleme din cand in cand verificam si completam 150-200 g lichid la cateva mii de km,acu parca se evapora instantaneu!! daca stie cineva o rezolvare ....plz help! tin mult la ea ![]() si inca o pb mica: avand tractiune pe spate am vazut urme de ulei la grup,am inteles ca e un dop cu un geam de sticla pe unde poti sa vezi nivelu', aveti idee ce ulei si pe unde pot completa! multumesc mult! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
mie mi piscata garnitura de chiuloasa, urmeaza sa o schimb, nu am ulei in apa si nici invers si nu pierde compresie, dar imi papa putin ulei si antigel , se vad si urme proaste de ulei cu apa amestecate cum se prelinge pe bloc in jos, asa ca verficica sa nu ai vreo pierdere pe la garnitura...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:04 AM |