![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 23-November 08 Member No.: 2,351 Car: E46 Engine: 1.9 105cp ![]() |
salutare!
am un bmw 316i (e46) din 99,1895 cc 105 cai! pana la venirea frigului mi-am schimbat singur antigelu,am desfacut cele doua capacele de sub radiator,a curs tot am pus antigel nou 1/2 cu apa poate un pic mai mult antigel! in sfarsit ....dupa cativa km(200-300) mi s-a aprins becul de la bord ca ar fii nivelul scazut,am completat am aerisit instalatia,la fel dupa 300 km aceeasi pb,m-am uitat la surubelele care le-am desfacut cand am golit instalatia nu se vede urma de lichid. Sa fii gresit eu pe undeva sau o fii alta problema! Pana sa schimb nu am avut probleme din cand in cand verificam si completam 150-200 g lichid la cateva mii de km,acu parca se evapora instantaneu!! daca stie cineva o rezolvare ....plz help! tin mult la ea ![]() si inca o pb mica: avand tractiune pe spate am vazut urme de ulei la grup,am inteles ca e un dop cu un geam de sticla pe unde poti sa vezi nivelu', aveti idee ce ulei si pe unde pot completa! multumesc mult! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Diferenţial open - 75W-90.
Diferenţial autoblocant - 75W-140. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:05 AM |