![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 86 Joined: 16-July 08 From: Tg. Mures Member No.: 1,706 Car: 520i E34 Touring Engine: M50B20 150 CP ![]() |
Dupa un drum de 2500 km Romania-Ungaria-Slovenia-Italia-Franta-Spania in care masina s-a comportat super bine am patit-o. Am ajuns la un amic care este sofer pe tir. Mi-a spus ca are intr-o canistra vreo 12-13 litri de benzina ramasa si nu vrea sa o arunce si ca mi-o da mie. Am zis de ce nu..timp de 2 zile nu am folosit masina si pe cand am vrut sa o pornesc nu mai porneste, baterie este... presupun ca tipul mi-a pus motorina din greseala, ori era ceva bai cu benzina din canistra... precizez ca mai aveam in rezervor in jur de 35 de litri de benzina si am adaugat inca cei 12 litri de "carburant" de care o fi. Ce pot face in acest caz?
-------------------- "Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted - One moment - Would you capture it or just let it slip?" Eminem BMW 520i Touring E34 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca in rezervor aveai 35l de banzina si intradevar ai bagat 12l de motorina masina ar trebui sa porneasca, daca nu porneste nu e de la combustibil, cauta defectul in alta parte... ia vezi, benzineste.. scanteieste?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 86 Joined: 16-July 08 From: Tg. Mures Member No.: 1,706 Car: 520i E34 Touring Engine: M50B20 150 CP ![]() |
daca in rezervor aveai 35l de banzina si intradevar ai bagat 12l de motorina masina ar trebui sa porneasca, daca nu porneste nu e de la combustibil, cauta defectul in alta parte... ia vezi, benzineste.. scanteieste? Intr-adecar nu este motorina peste benzina(benzina am pus nu motorina, am cautat canistra din care am pus), am desfacut filtrul, nu are nimic dar pe furtunul dinspre rezervor nu curge benzina. Daca pun contactul sa porneasca pompa de alimentare se aude un mic "dzz" si dupaia nu se mai aude nimic, curge cam de ml de benzina pe furtun dupaia nu mai curge nimic. Normal daca lasi furtunul in jos nu ar trebui sa curga benzina pe el? sau cand pui contactul pompa de alimentare sa impinga benzina pe furtun fara oprire? din cate am inteles pompa de alimentare din rezervor ar trebui sa sune incontinuu sa auzi ca alimenteaza nu doar un mic "dzzz". ce poate fi? va rog cei cu experienta ajutati-ma cu idei. Multumesc. P.S Mentionez ca in Romania nu am avut rezervorul plin niciodata, mereu era cam pe la 30 de litri, iar acum ca am venit in Spania l-am avut mereu full full. Unde am ajuns aici am urca o panta abrupta in jur de 45 de grade, ar fi posibil ca odata cu umplerea rezervorului sa se fi adunat mizerii de pe peretii lui si cu urcarea in panta asa mare sa fi blocat ceva? This post has been edited by PaulTgMs: Mar 27 2010, 08:08 PM -------------------- "Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted - One moment - Would you capture it or just let it slip?" Eminem BMW 520i Touring E34 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Normal ca pompa nu merge continu cand e pe contact, e siguranta. Doar pune un pic pentru pornire. Merge continu doar cand merge motor.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:43 AM |