![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
I-am schimbat uleiul si filtrele. Ok, mi-a disparut acel galben la ulei care aparea in timpul mersului sau cand opream motorul. Total aleator.
Dupa 2 luni +, apare iar. Acompaniat de un miros de incins, dar subtil. Nu intra in masina, tre' sa ies eu din ea sa-mi dau seama. Si mi-am bagat nasul sub capota si in parcare, nu doar in trafic. E acolo. Intrebarea e: pierd ulei? Ori se intampla alt fenomen parapsihopupu? Si daca da, pe unde pleaca oare ca sa curga pe ceva incins? Ca ochiometric asa pare curat. Cel mult capacul de la filtru pare umezit. Si nici balta nu am sub masina. Si daca pierd, de ce spune ca n-are presiune? Asa, la intamplare? Pierd ulei si moare si senzorul? Ori pompa? Ori ce? ![]() PS: Nu cred ca-i specific pentru M43 poate se intampla si la M42 sau M40, d'asta m-am decis sa postez aici. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Pe acolo au fost scurgeri si la cel al Mihaelei si s-a rezolvat schimband garniturile de la carcasa filtrului de ulei.
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:54 AM |