![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
I-am schimbat uleiul si filtrele. Ok, mi-a disparut acel galben la ulei care aparea in timpul mersului sau cand opream motorul. Total aleator.
Dupa 2 luni +, apare iar. Acompaniat de un miros de incins, dar subtil. Nu intra in masina, tre' sa ies eu din ea sa-mi dau seama. Si mi-am bagat nasul sub capota si in parcare, nu doar in trafic. E acolo. Intrebarea e: pierd ulei? Ori se intampla alt fenomen parapsihopupu? Si daca da, pe unde pleaca oare ca sa curga pe ceva incins? Ca ochiometric asa pare curat. Cel mult capacul de la filtru pare umezit. Si nici balta nu am sub masina. Si daca pierd, de ce spune ca n-are presiune? Asa, la intamplare? Pierd ulei si moare si senzorul? Ori pompa? Ori ce? ![]() PS: Nu cred ca-i specific pentru M43 poate se intampla si la M42 sau M40, d'asta m-am decis sa postez aici. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
in ture soarbe mai mult ulei din baie si scade nivelul de ulei fata de cand e motorul oprit, oricum tu ai o pierdere mare pe undeva, semeringi, garnitura de chiulasa, garnitura culbutori, garnitura baie...vezi pe unde se vede curs proaspat
This post has been edited by Adrian Pintea: Mar 19 2010, 08:25 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:17 PM |