![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
I-am schimbat uleiul si filtrele. Ok, mi-a disparut acel galben la ulei care aparea in timpul mersului sau cand opream motorul. Total aleator.
Dupa 2 luni +, apare iar. Acompaniat de un miros de incins, dar subtil. Nu intra in masina, tre' sa ies eu din ea sa-mi dau seama. Si mi-am bagat nasul sub capota si in parcare, nu doar in trafic. E acolo. Intrebarea e: pierd ulei? Ori se intampla alt fenomen parapsihopupu? Si daca da, pe unde pleaca oare ca sa curga pe ceva incins? Ca ochiometric asa pare curat. Cel mult capacul de la filtru pare umezit. Si nici balta nu am sub masina. Si daca pierd, de ce spune ca n-are presiune? Asa, la intamplare? Pierd ulei si moare si senzorul? Ori pompa? Ori ce? ![]() PS: Nu cred ca-i specific pentru M43 poate se intampla si la M42 sau M40, d'asta m-am decis sa postez aici. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca nu ai presiune cred ca ar fi rosu becul. Galben poate sa fie nivel. Banuiesc ca ai verifica nivel pe joja?
Daca miroasa incins, poate picura pe galerie de evacuare. La motoare bantrani asta sa intampla de obicei de la garnitura de capac de culbutori. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 11:10 AM |