![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa ce mi-am luat un Matiz, si nu am mai mers cu E34-ul prin oras, cam vreo 5-6 zile, mi s-a descarcat complet bateria, care e noua, are vreo 4 luni.
Am observat ca exista un motoras in panoul cu oprit/pornit ventilatia, care merge indiferent daca e pornit sau nu motorul. Alternatorul incarca in parametri normali. Aveti idee, in afara de faptul ca trebuie sa merg la un electrician specializat, de unde ar putea exista un asemenea consumator care sa consume in cateva zile bateria? Daca masina poseda centrala telefonica si implicit telefon, e posibil ca acesta sa fie problema? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Duminica am ajutat un prieten sa-si deschida masina si sa porneasca apoi motorul la un Audi A4 ramas fara baterie (tot din cauza unui consumator, dar rezolvase problema cu 1 saptamana inainte, insa se pare ca nu complet) si la care usile nu se puteau deschide decat din telecomanda. I-am dat curent la alternator pe sub masina ca sa poata deschide usile din telecomanda, pentru asta am demontat bateria mea, si am vazut ca e Bosch Silver de 75 Ah, si incape perfect in locul de sub bancheta. O baterie putin mai lata (chiar si cu 1 mm) nu ar mai incapea perfect. Si pe baterie chiar scrie si BMW E34 la modelele pentru care se potriveste. Cand va fi cazul sa o schimb (nu stiu de cand e pe masina, era cand am cumparat-o eu si inca merge perfect) o sa iau acelasi model.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 06:04 PM |