![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa ce mi-am luat un Matiz, si nu am mai mers cu E34-ul prin oras, cam vreo 5-6 zile, mi s-a descarcat complet bateria, care e noua, are vreo 4 luni.
Am observat ca exista un motoras in panoul cu oprit/pornit ventilatia, care merge indiferent daca e pornit sau nu motorul. Alternatorul incarca in parametri normali. Aveti idee, in afara de faptul ca trebuie sa merg la un electrician specializat, de unde ar putea exista un asemenea consumator care sa consume in cateva zile bateria? Daca masina poseda centrala telefonica si implicit telefon, e posibil ca acesta sa fie problema? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Banuiala cu consumatorii a fost infirmata, spre nefericirea mea.....defectul fiind acumulatorul insusi.Dupa ce am verificat cu electricianul absolut tot, ultimul pe lista a fost chiar acumulatorul, pe care l-a luat inaintea mea propietarul de atunci al masinii si am avut surpiza , dupa ce a stat peste 36 ore la incarcat, sa nu porneasca motorul, desi parametrii erau K. Am mai facut un test de diagnoza pentru acumulatori, cu o chestie care se leaga pe bornele masinii si in nici un caz(jos/montata), rezultatul n-a fost pozitiv: INLOCUIESTE BATERIA!!!!! Asa c-am luat un Bosch S5 Silver de 85AH, cu 800mA curent de pornire......pretul nu-l mai zic
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:52 AM |