![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 114 Joined: 9-March 09 From: Bihor Member No.: 2,591 Car: BMW E36 Engine: 316 1.6 105CP ![]() |
as vrea s ma ajutati si pe me cu un sfat
care este diferentz intre cutia de viteza automata si cea manuala???? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() In alta ordine de idei, nu ma pricep la automate, dar le apreciez mai mult pe cele "primitive" pentru ca le consider mai smooth. Cele noi sunt de fapt manuale automatizate. E doar o parere subiectiva, nu am mers cu automate mai deloc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
..Cele noi sunt de fapt manuale automatizate. Robotizate am mai auzit de la o nene de la renault. Pur relatat la performante, pot sa cauti pe net performantele asociate cu E36 2,5 cu cutie manuala si automata. Eu nu stiu decat E32, si la motorizare M30B30 cele manuale ajung la 100km/ora cu 1,3 secunde mai rapid (cam 13% diferenta manual - automat), si consum de oras e cu 1Litru mai mic (cam 6% diferenta manual - automat). Asta cu cutie Cutiile automate de pe E36 chiar sunt primitive. Spun asta pentru că sunt foarte lente. Am mers şi cu E36 şi cu E34 automat, practic te rogi de ele să schimbe atunci cānd trebuie. La steptronic nu există această probleme, sunt la fel de smooth doar că schimbă mai rapid şi "īnţeleg" mai uşor ce vrei să faci. Cu alte cuvinte, dacă vreau să merg uşor sau sunt īn trafic bară la bară, apăs puţin acceleraţia şi maşina pleacă lin şi īncet. Dacă merg sportiv şi i-am dat două-trei kickdown-uri, calculatorul cutiei schimbă răspunsul la apăsarea acceleraţiei īn concordanţă şi maşina pleacă mult mai brusc deşi nu treci cu piciorul prin podea cānd apeşi acceleraţia. Īţi dau să mergi dacă vrei să vezi cum se comportă o automată mai modernă. ![]() A ta e adaptiv. Despre lag la schimbare am doar experienta u 2 masini, e32 al meu din 1989, si un VW polo din 2002. Fata de cutie folosit de VW cel de E32 are un lag mult mai redus si e mai predictibil si corect in schimbari. Odata cand te ai obisnuit cu cutie de E32 sti cum sa manipulezi pedala de acceleratie asa ca sa-ti iese ceva acceptabil. In alte cuvinte, la tine cutie se adapteaza la stilul tau de condus, la al meu ma adaptez eu la stil in care schimba cutie ![]() LE. Pe E32 750 a fost deja o cutie adaptiva. Nu stiu cum sunt cele de pe E36, e totusi o masina mai noua. This post has been edited by bartro: Mar 10 2010, 08:14 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:49 AM |