![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sunteti obositori
ciupanezule glumeam nu mi as strica eu masina doar ca sa ti o sfaram pe a ta era o gluma ma doare in c** de e 39 si de alte masini mai terminati eu am de aproape 2 ani dieselul si nu am facut nimic la motor sau la altceva doar mi am vopsit o ca era uratica in rest nu stiu daca am bagat in 2 ani 20 de mil in ea cred ca am zis mult 20 000 000 si am mers cu ea de am innebunit mai mult ma costa iarna sprayul de pornire:P -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 09:30 PM |