IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> motor 2400td, cum se verifica?
lucian
post Mar 7 2010, 09:08 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Ciupanezu
post Mar 9 2010, 12:28 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Asta cu pasionaţii este o vorbă care sună bine, eu sunt sigur că pasionaţii sunt mai puţini decāt ăia care se dau pasionaţi ca să dea bine.

Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta.

Nu poţi trage concluzii dintr-un singur exemplu, mai relevante sunt mai multe exemple.
Cu alte cuvinte, degeaba ai tu un 2.4td care merge perfect, poate că ai avut noroc şi ai găsit unul foarte bine īntreţinut sau exploatat cum trebuie.

Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac.
Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21.

Exact la chestii de genul acesta mă refeream cānd nu am vrut să dau argumente.
Aşa e īn general pe forumurile romāneşti, sar unii de c** īn sus cānd īţi spui părerea deşi nu jigneşti pe nimeni, se atacă imediat de parcă i-ai īnjurat de mamă sau de morţi.

Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi.
"Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general.
Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar.

Dacă nu eşti īn stare să discuţi pe un ton amical, te sfătuiesc să nu mi te mai adresezi.

QUOTE (INTERCEPTOR @ Mar 8 2010, 11:13 PM) *
daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboara plasticele de pe masina toate
insa asa primiv inca mai merge si ingroapa multe e 46 si e 39 care deja s primitive si nu mai au valoare fata de e 90 sau e 60 ca sa nu mai zic de noua seria 5


E39 e tanc. laugh.gif


QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 8 2010, 11:57 PM) *
@ Ciupanezu:
1. Nu vorbim de un motor pe benzina nou si un diesel obosit. La uzura echivalenta, nu e mai fiabil benzinarul sau mai ieftin de reparat. Daca ai argumente, le astept.
2. Daca alegi un 2.4td, nu astepti din start performante spectaculoase. La fel cum nu poti sa iei 1.6i si sa vrei performante de M.
3. 5L de benzina economisiti la 100km inseamna 500L la 10000km, echivalentul a 500euro. Te costa atat reparatiile? Semnificativ sau nu? (Am aproximat, diferenta oricum se simte, multi parcurg mai mult de 10000km pe an.)


Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica.
La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor.

Dacă te interesează economia, ieşi mai bine cu o maşină mică şi ieftină şi un BMW pe benzină cu care să mergi doar de plăcere.

Iar 500 € chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan.

This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2010, 12:30 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Mar 9 2010, 01:22 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (Ciupanezu @ Mar 9 2010, 12:28 PM) *
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta.

Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac.
Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21.

Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi.
"Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general.
Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar.

Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica.
La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor.

Iar 500 € chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan.


Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar:

Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale.

Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris.

Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum.
Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general.

Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau.
Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE.
Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici smile.gif
Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut.
Sper ca n-am uitat nimic biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 9 2010, 04:47 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01:22 PM) *
Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar:

Puteai sa nu scrii asta.
Nu vad de unde ai tras tu concluzia ca nu ascult argumentele altora.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01:22 PM) *
Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale.

Da, logica mea are sens.
Ceea ce am spus eu sunt niste principii generale care au aplicabilitate reala.
Am spus ca un motor aspirat este mai fiabil decat unul supraalimentat? Ai vreun contraargument?


QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01:22 PM) *
Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris.

Nu stiu daca ar trebui sa te si cred.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01:22 PM) *
Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum.
Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general.

Exemplele de pe acest forum nu sunt neaparat foarte relevante.
Cati utilizatori reali are acest forum?
Foarte putini.
Poti sa faci un sondaj pe baza unui numar mic de participanti?
Daca faci asta, marja de eroare este destul de mare, concluziile sunt eronate in acest caz.

250 euro plus montaj. E vorba de un motor complet sau fara anexe? Cu tot cu turbina?
250 euro poate fi usor numit un chilipir, asta daca motorul este impecabil.
Sunt sigur ca se pot gasi astfel de motoare, insa e destul de greu sa gasesti unul care sa fie si in stare buna la banii astia.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01:22 PM) *
Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau.
Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE.

Nu am idei preconcepute, asa ca ai tras o concluzie eronata.
Nu ma contrazic singur, poate nu m-am exprimat destul de clar.
Sunt convins ca iesi mai bine cu M21 daca nu-ti pica nici o piesa, insa daca tie iti pica ceva, iar altul ia un M30 in stare buna si nu baga nimic altceva in afara de consumabile, tu iesi mai scump sau sunteti pe picior de egalitate, mai putin atunci cand vine vorba de performante si placerea de la volan.

QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01:22 PM) *
Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici smile.gif
Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut.
Sper ca n-am uitat nimic biggrin.gif


Banuiesc ca preturile pentru piese sh sunt destul de mici.
Pe de alta parte, nu poti sa tii o masina in stare buna doar cu piese din dezmembrari.

Ai scos din context afirmatia mea.
500 euro in plus nu conteaza atunci cand vine vorba de pasiune, mai ales cand aproape toti spun ca au un BMW din pasiune.
Daca nu e vorba de pasiune, de ce sa iei un BMW vechi?
E clar ca exista masini mai ieftine care te pot duce de la A la B.

Eu n-am spus ca nu accept o parere opusa si nici nu detin adevarul absolut.
Dupa cum vezi, cu mine se poate discuta.
Pe de alta parte, nu accept sa mi se vorbeasca pe tonuri obraznice si nici sa fiu numit bagator de seama, chiar si intr-un mod subtil.

Daca te contrazic, asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea sau te jignesc cu ceva, poate tu ai dreptate si eu gresesc sau invers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Mar 9 2010, 08:27 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (Ciupanezu @ Mar 9 2010, 04:47 PM) *
Puteai sa nu scrii asta.
Nu vad de unde ai tras tu concluzia ca nu ascult argumentele altora.


Probabil ca le asculti, dar mergi pana in panzele albe cu acelasi lucru, indiferent daca ai dreptate sau nu.

QUOTE
Da, logica mea are sens.
Ceea ce am spus eu sunt niste principii generale care au aplicabilitate reala.
Am spus ca un motor aspirat este mai fiabil decat unul supraalimentat? Ai vreun contraargument?


Ai pus problema gresit. Nimeni nu ia un m30 si un m21 la intamplare si le testeaza pe urma fiabilitatea. Un m21 in stare buna te duce mult si bine fara costuri mari. Paralela intre motoarele aspirate/supraalimentate e total irelevanta aici. Exista si 524d. Nu e mai fiabil decat td-ul. Un diesel modern e mai complicat si mai solicitat, cad tot felul de piese. In cazul lor probabil ca ai avea dreptate., in acest caz nu.

QUOTE
Nu stiu daca ar trebui sa te si cred.


Nu te cunosc, crezi ce vrei, nu ma afecteaza cu nimic. Pur si simplu imi exprim opinia, asa cum faci si tu. Diferenta e ca incerc sa scriu doar despre lucruri pe care le cunosc bine si admit cand gresesc.

QUOTE
Exemplele de pe acest forum nu sunt neaparat foarte relevante.
Cati utilizatori reali are acest forum?
Foarte putini.
Poti sa faci un sondaj pe baza unui numar mic de participanti?
Daca faci asta, marja de eroare este destul de mare, concluziile sunt eronate in acest caz.


Stiu asta de la cursul de Marketing tongue.gif Nu era vorba de vreun sondaj aici. Evidentiam faptul ca mai sunt probleme si la benzinare. Pana sa pice cu totul, pot deveni extrem de enervante.

QUOTE
250 euro plus montaj. E vorba de un motor complet sau fara anexe? Cu tot cu turbina?
250 euro poate fi usor numit un chilipir, asta daca motorul este impecabil.
Sunt sigur ca se pot gasi astfel de motoare, insa e destul de greu sa gasesti unul care sa fie si in stare buna la banii astia.


Montajul l-am facut eu, ajutat de cineva. Repet, e un motor foarte simplu. Pentru un montaj in service mi-ar fi luat cel putin 150 euro. Nu merita.
Da, cu turbina si fara anexe. Mi-a fost recomandat de cineva. Probabil ca sunt eu mai norocos smile.gif

QUOTE
Nu am idei preconcepute, asa ca ai tras o concluzie eronata.
Nu ma contrazic singur, poate nu m-am exprimat destul de clar.
Sunt convins ca iesi mai bine cu M21 daca nu-ti pica nici o piesa, insa daca tie iti pica ceva, iar altul ia un M30 in stare buna si nu baga nimic altceva in afara de consumabile, tu iesi mai scump sau sunteti pe picior de egalitate, mai putin atunci cand vine vorba de performante si placerea de la volan.


Daca ai un m21 si un m30, ambele in stare buna, iti garantez ca iesi net mai bine cu diesel-ul. Nu am cum sa ies mai scump, nici macar la egalitate.
Placerea la volan o simt si cu masina asta. Depinde ce fel de asteptari ai. Daca vrei performante, alegi m30 si suporti costurile, care sunt net superioare, indiferent cat ai sustine tu sau alti contrariul smile.gif


QUOTE
Banuiesc ca preturile pentru piese sh sunt destul de mici.
Pe de alta parte, nu poti sa tii o masina in stare buna doar cu piese din dezmembrari.


Adevarat, nu merita sa iei orice piesa second. Depinde si de buget. Nici piesele noi (in special cele uzate datorita infrastructurii rutiere de proasta calitate de aici) nu mi se par foarte scumpe.

QUOTE
Ai scos din context afirmatia mea.
500 euro in plus nu conteaza atunci cand vine vorba de pasiune, mai ales cand aproape toti spun ca au un BMW din pasiune.
Daca nu e vorba de pasiune, de ce sa iei un BMW vechi?
E clar ca exista masini mai ieftine care te pot duce de la A la B.


Pentru unii suma aceasta ii poate determina sa aleaga varianta diesel. E vorba de sume pe care le dai constant pe combustibil, fara sa obtii neaparat vreo satisfactie.

QUOTE
Eu n-am spus ca nu accept o parere opusa si nici nu detin adevarul absolut.
Dupa cum vezi, cu mine se poate discuta. Pe de alta parte, nu accept sa mi se vorbeasca pe tonuri obraznice si nici sa fiu numit bagator de seama, chiar si intr-un mod subtil.

Se poate discuta si cu mine, accept pareri opuse daca sunt bine argumentate, la obiect si date in cunostiinta de cauza.
Daca te-am jignit in vreun fel, imi cer scuze. Incerc sa ilustrez doar ca ai, in acest caz, o parere gresita. In lipsa unor argumente solide, imi pastrez aceasta opinie.

QUOTE
Daca te contrazic, asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea sau te jignesc cu ceva, poate tu ai dreptate si eu gresesc sau invers.


Sper sa si crezi ce afirmi. Atunci nu e loc de resentimente. Mi-am exprimat doar dezacordul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- lucian   motor 2400td   Mar 7 2010, 09:08 AM
- - tomado e28 owner   Nu prea are de ce sa-ti fie frica de td, mie mi se...   Mar 7 2010, 01:02 PM
|- - lucian   QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 7 2010, 01...   Mar 7 2010, 02:54 PM
- - tomado e28 owner   Da, se misca ok. Nu am fost cu e34 524td inca. E i...   Mar 7 2010, 11:04 PM
- - TiL   Desfa capacul de la ulei la ralanti vezi daca pufa...   Mar 8 2010, 09:22 AM
- - MeHigh   cred ca te poti gandi si la un E30 2.4 TD, ca exis...   Mar 8 2010, 12:30 PM
- - Ciupanezu   Nu aş cumpăra diesel-uri aşa vechi....   Mar 8 2010, 12:33 PM
|- - edutxu   QUOTE (Ciupanezu @ Mar 8 2010, 12:33 PM) ...   Mar 9 2010, 11:47 AM
- - INTERCEPTOR   al meu merge perfect vara cum se face frig pornest...   Mar 8 2010, 02:26 PM
|- - bartro   QUOTE (INTERCEPTOR @ Mar 8 2010, 02:26 PM...   Mar 8 2010, 02:43 PM
- - lucian   multumesc tuturor pt. opinii. in finala s-au calif...   Mar 8 2010, 03:38 PM
|- - bartro   QUOTE (lucian @ Mar 8 2010, 03:38 PM) in ...   Mar 8 2010, 03:59 PM
|- - bartro   TiL, nu au TD-uri si o sensibilitate la axa cu cam...   Mar 8 2010, 04:48 PM
- - tomado e28 owner   Singura sensibilitate de care am auzit eu e referi...   Mar 8 2010, 04:51 PM
- - lucian   @mehigh: e30 exclus din start @bart: e28 ambele   Mar 8 2010, 07:36 PM
- - INTERCEPTOR   mai bun 2400 td pe e 28 eu nu am nici o prob ni...   Mar 8 2010, 09:28 PM
- - TiL   vorba lui ciupanezu, mie mi-e frica de diesel atat...   Mar 8 2010, 10:13 PM
- - Ciupanezu   Avantajul principal al dieselui este economia de c...   Mar 8 2010, 10:18 PM
- - TiL   la inceput esti foarte satisfacut, ca trage de rup...   Mar 8 2010, 10:32 PM
- - INTERCEPTOR   daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboar...   Mar 8 2010, 11:13 PM
- - elvislorin   colegul meu sorin (sierra1771) a refacut td-ul lui...   Mar 8 2010, 11:48 PM
- - tomado e28 owner   Care huruieli in cutie?... Nu cred ca e o problema...   Mar 8 2010, 11:57 PM
- - TiL   Aveam huruieli in cutie, probabil din cauza ca mot...   Mar 9 2010, 08:48 AM
- - MeHigh   una peste alta, un diesel din asta batran si ...   Mar 9 2010, 09:49 AM
- - Ciupanezu   Asta cu pasionaţii este o vorbă care sun...   Mar 9 2010, 12:28 PM
|- - tomado e28 owner   QUOTE (Ciupanezu @ Mar 9 2010, 12:28 PM) ...   Mar 9 2010, 01:22 PM
|- - Ciupanezu   QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 01...   Mar 9 2010, 04:47 PM
|- - tomado e28 owner   QUOTE (Ciupanezu @ Mar 9 2010, 04:47 PM) ...   Mar 9 2010, 08:27 PM
|- - Ciupanezu   QUOTE (tomado e28 owner @ Mar 9 2010, 08...   Mar 9 2010, 08:59 PM
- - edutxu   ma baiatule...nu dau replay ca vad ca ti ai turbat...   Mar 9 2010, 12:57 PM
|- - bartro   E clar ca toate lumea s-a saturat de iarna si a de...   Mar 9 2010, 01:05 PM
|- - Ciupanezu   QUOTE (edutxu @ Mar 9 2010, 12:57 PM) ma ...   Mar 9 2010, 04:57 PM
- - TiL   Astenia de primavara strikes hard. Edy, primul me...   Mar 9 2010, 02:32 PM
- - MeHigh   Propun unui moderator sa mute posturile care nu au...   Mar 9 2010, 02:46 PM
- - lucian   chill out baieti! m-am edificat oarecum in pri...   Mar 9 2010, 04:09 PM
- - MeHigh   daca are bujiile incandescente arse, o sa porneasc...   Mar 9 2010, 04:19 PM
- - TiL   Era vreo 30 lei o bujie BOSCH, daca retin bine. To...   Mar 9 2010, 04:26 PM
|- - bartro   La M30 chiulasa e punctul slab din experienta mea....   Mar 9 2010, 04:41 PM
- - TiL   He he, abia astept sa vina Edy la Bucuresti, sa me...   Mar 9 2010, 05:14 PM
- - Ciupanezu   Eu chiar n-am nimic cu el.   Mar 9 2010, 05:36 PM
- - iorgos   Sincer despre diesel nu pot da nici un sfat, dar l...   Mar 9 2010, 07:05 PM
- - MeHigh   cred ca Iorgos a expus cel mai bine problema. daca...   Mar 9 2010, 08:37 PM
- - INTERCEPTOR   sunteti obositori ciupanezule glumeam nu mi as s...   Mar 9 2010, 10:42 PM
- - Ciupanezu   Am văzut-o şi eu, ai mānă de vopsit...   Mar 9 2010, 10:49 PM
- - INTERCEPTOR   merge cat de cat nu mi am dat silinta oricum nu ...   Mar 9 2010, 11:02 PM
- - Ciupanezu   Mie imi place cum a iesit.   Mar 9 2010, 11:12 PM
- - tomado e28 owner   RE: motor 2400td   Mar 9 2010, 11:44 PM
- - INTERCEPTOR   sa stearga cineva toate aberatiile de pana acuma s...   Mar 10 2010, 01:14 PM
- - tomado e28 owner   Nene, ai gresit topicu' Jantele sunt in parte...   Mar 10 2010, 02:40 PM
- - INTERCEPTOR   asa e scuze daca sunt scandaluri peste tot ..tot...   Mar 10 2010, 03:00 PM
- - TiL   o sa facem curat, dar la cererea initiatorului   Mar 10 2010, 07:41 PM
- - lucian   524 td a picat din cauze mai jos vizibile. mai ram...   Mar 10 2010, 09:25 PM
|- - bartro   Rust in peace.   Mar 11 2010, 10:32 AM
- - TiL   Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred...   Mar 10 2010, 10:45 PM
|- - lucian   QUOTE (TiL @ Mar 10 2010, 10:45 PM) Am va...   Mar 11 2010, 12:21 PM
- - TiL   Te duc eu (glumesc, nu stiu cand o sa fac o cursa...   Mar 11 2010, 03:55 PM
- - xox   Si eu am fost la Bucuresti sa-mi cumpar primul BMW...   Mar 11 2010, 05:29 PM
- - TiL   sper sa ne vedem miercuri. Lucian, daca vrei vorb...   Mar 11 2010, 05:54 PM
|- - lucian   QUOTE (TiL @ Mar 11 2010, 05:54 PM) sper...   Mar 12 2010, 02:49 PM
- - TiL   Nu stiu cat stau, dar miercuri sigur sunt acolo. d...   Mar 12 2010, 05:35 PM
- - Dani88br   Salut, sunt posesor de multi ani de 524td e34, fac...   Mar 28 2010, 04:24 PM
- - Ciupanezu   La cāţi bani intră īntr-un BMW īntre...   Mar 28 2010, 04:46 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 01:18 AM