![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta cu pasionaţii este o vorbă care sună bine, eu sunt sigur că pasionaţii sunt mai puţini decāt ăia care se dau pasionaţi ca să dea bine.
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta. Nu poţi trage concluzii dintr-un singur exemplu, mai relevante sunt mai multe exemple. Cu alte cuvinte, degeaba ai tu un 2.4td care merge perfect, poate că ai avut noroc şi ai găsit unul foarte bine īntreţinut sau exploatat cum trebuie. Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac. Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21. Exact la chestii de genul acesta mă refeream cānd nu am vrut să dau argumente. Aşa e īn general pe forumurile romāneşti, sar unii de c** īn sus cānd īţi spui părerea deşi nu jigneşti pe nimeni, se atacă imediat de parcă i-ai īnjurat de mamă sau de morţi. Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi. "Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general. Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar. Dacă nu eşti īn stare să discuţi pe un ton amical, te sfătuiesc să nu mi te mai adresezi. daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboara plasticele de pe masina toate insa asa primiv inca mai merge si ingroapa multe e 46 si e 39 care deja s primitive si nu mai au valoare fata de e 90 sau e 60 ca sa nu mai zic de noua seria 5 E39 e tanc. ![]() @ Ciupanezu: 1. Nu vorbim de un motor pe benzina nou si un diesel obosit. La uzura echivalenta, nu e mai fiabil benzinarul sau mai ieftin de reparat. Daca ai argumente, le astept. 2. Daca alegi un 2.4td, nu astepti din start performante spectaculoase. La fel cum nu poti sa iei 1.6i si sa vrei performante de M. 3. 5L de benzina economisiti la 100km inseamna 500L la 10000km, echivalentul a 500euro. Te costa atat reparatiile? Semnificativ sau nu? (Am aproximat, diferenta oricum se simte, multi parcurg mai mult de 10000km pe an.) Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica. La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor. Dacă te interesează economia, ieşi mai bine cu o maşină mică şi ieftină şi un BMW pe benzină cu care să mergi doar de plăcere. Iar 500 € chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2010, 12:30 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta. Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac. Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21. Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi. "Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general. Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar. Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica. La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor. Iar 500 chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan. Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar: Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale. Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris. Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum. Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general. Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau. Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE. Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici ![]() Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut. Sper ca n-am uitat nimic ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar: Puteai sa nu scrii asta. Nu vad de unde ai tras tu concluzia ca nu ascult argumentele altora. Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale. Da, logica mea are sens. Ceea ce am spus eu sunt niste principii generale care au aplicabilitate reala. Am spus ca un motor aspirat este mai fiabil decat unul supraalimentat? Ai vreun contraargument? Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris. Nu stiu daca ar trebui sa te si cred. Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum. Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general. Exemplele de pe acest forum nu sunt neaparat foarte relevante. Cati utilizatori reali are acest forum? Foarte putini. Poti sa faci un sondaj pe baza unui numar mic de participanti? Daca faci asta, marja de eroare este destul de mare, concluziile sunt eronate in acest caz. 250 euro plus montaj. E vorba de un motor complet sau fara anexe? Cu tot cu turbina? 250 euro poate fi usor numit un chilipir, asta daca motorul este impecabil. Sunt sigur ca se pot gasi astfel de motoare, insa e destul de greu sa gasesti unul care sa fie si in stare buna la banii astia. Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau. Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE. Nu am idei preconcepute, asa ca ai tras o concluzie eronata. Nu ma contrazic singur, poate nu m-am exprimat destul de clar. Sunt convins ca iesi mai bine cu M21 daca nu-ti pica nici o piesa, insa daca tie iti pica ceva, iar altul ia un M30 in stare buna si nu baga nimic altceva in afara de consumabile, tu iesi mai scump sau sunteti pe picior de egalitate, mai putin atunci cand vine vorba de performante si placerea de la volan. Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici ![]() Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut. Sper ca n-am uitat nimic ![]() Banuiesc ca preturile pentru piese sh sunt destul de mici. Pe de alta parte, nu poti sa tii o masina in stare buna doar cu piese din dezmembrari. Ai scos din context afirmatia mea. 500 euro in plus nu conteaza atunci cand vine vorba de pasiune, mai ales cand aproape toti spun ca au un BMW din pasiune. Daca nu e vorba de pasiune, de ce sa iei un BMW vechi? E clar ca exista masini mai ieftine care te pot duce de la A la B. Eu n-am spus ca nu accept o parere opusa si nici nu detin adevarul absolut. Dupa cum vezi, cu mine se poate discuta. Pe de alta parte, nu accept sa mi se vorbeasca pe tonuri obraznice si nici sa fiu numit bagator de seama, chiar si intr-un mod subtil. Daca te contrazic, asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea sau te jignesc cu ceva, poate tu ai dreptate si eu gresesc sau invers. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Puteai sa nu scrii asta. Nu vad de unde ai tras tu concluzia ca nu ascult argumentele altora. Probabil ca le asculti, dar mergi pana in panzele albe cu acelasi lucru, indiferent daca ai dreptate sau nu. QUOTE Da, logica mea are sens. Ceea ce am spus eu sunt niste principii generale care au aplicabilitate reala. Am spus ca un motor aspirat este mai fiabil decat unul supraalimentat? Ai vreun contraargument? Ai pus problema gresit. Nimeni nu ia un m30 si un m21 la intamplare si le testeaza pe urma fiabilitatea. Un m21 in stare buna te duce mult si bine fara costuri mari. Paralela intre motoarele aspirate/supraalimentate e total irelevanta aici. Exista si 524d. Nu e mai fiabil decat td-ul. Un diesel modern e mai complicat si mai solicitat, cad tot felul de piese. In cazul lor probabil ca ai avea dreptate., in acest caz nu. QUOTE Nu stiu daca ar trebui sa te si cred. Nu te cunosc, crezi ce vrei, nu ma afecteaza cu nimic. Pur si simplu imi exprim opinia, asa cum faci si tu. Diferenta e ca incerc sa scriu doar despre lucruri pe care le cunosc bine si admit cand gresesc. QUOTE Exemplele de pe acest forum nu sunt neaparat foarte relevante. Cati utilizatori reali are acest forum? Foarte putini. Poti sa faci un sondaj pe baza unui numar mic de participanti? Daca faci asta, marja de eroare este destul de mare, concluziile sunt eronate in acest caz. Stiu asta de la cursul de Marketing ![]() QUOTE 250 euro plus montaj. E vorba de un motor complet sau fara anexe? Cu tot cu turbina? 250 euro poate fi usor numit un chilipir, asta daca motorul este impecabil. Sunt sigur ca se pot gasi astfel de motoare, insa e destul de greu sa gasesti unul care sa fie si in stare buna la banii astia. Montajul l-am facut eu, ajutat de cineva. Repet, e un motor foarte simplu. Pentru un montaj in service mi-ar fi luat cel putin 150 euro. Nu merita. Da, cu turbina si fara anexe. Mi-a fost recomandat de cineva. Probabil ca sunt eu mai norocos ![]() QUOTE Nu am idei preconcepute, asa ca ai tras o concluzie eronata. Nu ma contrazic singur, poate nu m-am exprimat destul de clar. Sunt convins ca iesi mai bine cu M21 daca nu-ti pica nici o piesa, insa daca tie iti pica ceva, iar altul ia un M30 in stare buna si nu baga nimic altceva in afara de consumabile, tu iesi mai scump sau sunteti pe picior de egalitate, mai putin atunci cand vine vorba de performante si placerea de la volan. Daca ai un m21 si un m30, ambele in stare buna, iti garantez ca iesi net mai bine cu diesel-ul. Nu am cum sa ies mai scump, nici macar la egalitate. Placerea la volan o simt si cu masina asta. Depinde ce fel de asteptari ai. Daca vrei performante, alegi m30 si suporti costurile, care sunt net superioare, indiferent cat ai sustine tu sau alti contrariul ![]() QUOTE Banuiesc ca preturile pentru piese sh sunt destul de mici. Pe de alta parte, nu poti sa tii o masina in stare buna doar cu piese din dezmembrari. Adevarat, nu merita sa iei orice piesa second. Depinde si de buget. Nici piesele noi (in special cele uzate datorita infrastructurii rutiere de proasta calitate de aici) nu mi se par foarte scumpe. QUOTE Ai scos din context afirmatia mea. 500 euro in plus nu conteaza atunci cand vine vorba de pasiune, mai ales cand aproape toti spun ca au un BMW din pasiune. Daca nu e vorba de pasiune, de ce sa iei un BMW vechi? E clar ca exista masini mai ieftine care te pot duce de la A la B. Pentru unii suma aceasta ii poate determina sa aleaga varianta diesel. E vorba de sume pe care le dai constant pe combustibil, fara sa obtii neaparat vreo satisfactie. QUOTE Eu n-am spus ca nu accept o parere opusa si nici nu detin adevarul absolut. Dupa cum vezi, cu mine se poate discuta. Pe de alta parte, nu accept sa mi se vorbeasca pe tonuri obraznice si nici sa fiu numit bagator de seama, chiar si intr-un mod subtil. Se poate discuta si cu mine, accept pareri opuse daca sunt bine argumentate, la obiect si date in cunostiinta de cauza. Daca te-am jignit in vreun fel, imi cer scuze. Incerc sa ilustrez doar ca ai, in acest caz, o parere gresita. In lipsa unor argumente solide, imi pastrez aceasta opinie. QUOTE Daca te contrazic, asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea sau te jignesc cu ceva, poate tu ai dreptate si eu gresesc sau invers. Sper sa si crezi ce afirmi. Atunci nu e loc de resentimente. Mi-am exprimat doar dezacordul. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:18 AM |