![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
chill out baieti!
m-am edificat oarecum in privinta td-ului. azi am fost sa vad un e34 cu 2400 td. L-am verificat doar vizual. N-a vrut sa porneasca nici ajutat de o baterie de tractor. era si f. frig dimineata ![]() in continuare astept poze si detalii cu un 524-86 528 zace sub zapada, dar i-am gasit proprietarul dupa nr. de inmatriculare. va tin la curent. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:11 PM |