![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta cu pasionaţii este o vorbă care sună bine, eu sunt sigur că pasionaţii sunt mai puţini decāt ăia care se dau pasionaţi ca să dea bine.
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta. Nu poţi trage concluzii dintr-un singur exemplu, mai relevante sunt mai multe exemple. Cu alte cuvinte, degeaba ai tu un 2.4td care merge perfect, poate că ai avut noroc şi ai găsit unul foarte bine īntreţinut sau exploatat cum trebuie. Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac. Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21. Exact la chestii de genul acesta mă refeream cānd nu am vrut să dau argumente. Aşa e īn general pe forumurile romāneşti, sar unii de c** īn sus cānd īţi spui părerea deşi nu jigneşti pe nimeni, se atacă imediat de parcă i-ai īnjurat de mamă sau de morţi. Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi. "Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general. Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar. Dacă nu eşti īn stare să discuţi pe un ton amical, te sfătuiesc să nu mi te mai adresezi. daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboara plasticele de pe masina toate insa asa primiv inca mai merge si ingroapa multe e 46 si e 39 care deja s primitive si nu mai au valoare fata de e 90 sau e 60 ca sa nu mai zic de noua seria 5 E39 e tanc. ![]() @ Ciupanezu: 1. Nu vorbim de un motor pe benzina nou si un diesel obosit. La uzura echivalenta, nu e mai fiabil benzinarul sau mai ieftin de reparat. Daca ai argumente, le astept. 2. Daca alegi un 2.4td, nu astepti din start performante spectaculoase. La fel cum nu poti sa iei 1.6i si sa vrei performante de M. 3. 5L de benzina economisiti la 100km inseamna 500L la 10000km, echivalentul a 500euro. Te costa atat reparatiile? Semnificativ sau nu? (Am aproximat, diferenta oricum se simte, multi parcurg mai mult de 10000km pe an.) Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica. La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor. Dacă te interesează economia, ieşi mai bine cu o maşină mică şi ieftină şi un BMW pe benzină cu care să mergi doar de plăcere. Iar 500 € chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2010, 12:30 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta. Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac. Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21. Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi. "Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general. Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar. Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica. La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor. Iar 500 chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan. Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar: Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale. Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris. Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum. Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general. Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau. Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE. Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici ![]() Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut. Sper ca n-am uitat nimic ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:44 PM |