![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
una peste alta, un diesel din asta batran si "obosit" isi face treaba foarte bine in oras, fara sa iti videze portofelul. si cardul. iar in afara, daca nu vrei acceleratii fulgeratoare, si te multumesti cu 120-130 o viteza de croaziera (la care se simte el in largul lui, pe la 2400 RPM) din nou o sa iti fie suficient dieselul. am mers eu cu un diesel din asta batran ieri, am facut 110 km de autostrada(120 km/h) si 63 km de Bucuresti(mers normal, nu alergatura), cu 12 litri de motorina (mers de la bec aprins - alimentat-mers pana s-a aprins iar becul).
Intretinerea unui diesel din asta obosit nu e cu mult mai scumpa decat a unui motor pe benzina, iar daca ii pui curele si uleiuri la timp, nu iti face probleme. Motoarele au fost bine gandite de la bun inceput, doar ca pe parcurs au cazut pe maini proaste si starea lor s-a degradat. Cand te uiti la 2.4TD, verifica ce a zis TiL (capacul de la ulei - sa nu faca puf-puf pe-acolo, la rece/cald), scoate furtunul intre filtrul de aer si turbo, verifica la mana jocul axului turbinei, si foarte important: verifica sa porneasca la sfert de cheie la CALD - daca nu porneste, e stricat capul hidraulic al pompei de injectie - chestie costisitoare si care iti va da batai de cap. daca la prima pornire la rece scoate putin fum albastru, are duse simeringurile de supape si ajunge uleiul in capul pistonului cand masina e oprita->arde uleiul la pornire->fum albastru->consum de ulei mititel. uita-te la instalatia electrica a motorului, sa nu aiba improvizatii pe-acolo, vezi sa aiba bujiile pe releu, si nu actionate manual cu mai stiu eu ce butoane improvizate (aici spune multe despre proprietar si cum a ingrijit el masina). daca imi mai amintesc sfaturi din epoca mea "diesel" iti mai spun, deocamdata atat mi-a venit in minte. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 09:30 PM |