![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Care huruieli in cutie?... Nu cred ca e o problema comuna. Daca prinzi un motor ok, te tine mult si bine. Faptul ca e primitiv are un mare avantaj: se pot strica mai putine, ceea ce compenseaza intr-o masura performantele mai scazute. Consumul e foarte bun. Ceea ce se simte la buget.
@ Ciupanezu: 1. Nu vorbim de un motor pe benzina nou si un diesel obosit. La uzura echivalenta, nu e mai fiabil benzinarul sau mai ieftin de reparat. Daca ai argumente, le astept. 2. Daca alegi un 2.4td, nu astepti din start performante spectaculoase. La fel cum nu poti sa iei 1.6i si sa vrei performante de M. 3. 5L de benzina economisiti la 100km inseamna 500L la 10000km, echivalentul a 500euro. Te costa atat reparatiile? Semnificativ sau nu? (Am aproximat, diferenta oricum se simte, multi parcurg mai mult de 10000km pe an.) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 09:31 PM |