![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboara plasticele de pe masina toate
in fine mot diesel gasesti bun dar f rar si sa l refaci cred ca duce undeva la 300 350 euro insa costa mult mai putin decat daca se strica un diesel de asta mai nou la banzina e mai simplu si mai ieftin tot mai ales la e 28 cu m 30 motor insa dca mergi zilnic prin oras sau la servici o sa simti diferenta de la 10 la suta la 20 si crede ma ca in oras nu o sa vrei sa prinzi 200 mai ales cu amenzile astea si cu gropile . e zgomots motorul insa nu are nici o legatura cu o cutie stricata.mie in afara de sunetul de diesel care este ca un fel de tanc nu scoate sunete diferite e ggreu motorul e clar:P insa asa primiv inca mai merge si ingroapa multe e 46 si e 39 care deja s primitive si nu mai au valoare fata de e 90 sau e 60 ca sa nu mai zic de noua seria 5 -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:57 AM |