![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mai bun 2400 td pe e 28
eu nu am nici o prob nici cu axa nici cu chiulasa.desi cred ca a depasit demult 400 000 km singur aprob la al meu este compresia si o am de 2 ani deci stiu ce zic singur aprob este iarna ca ma chinui sa o pornesc si de aia m agand sa o si vand de lene. dar daca ma enervez la vara si fac rost de bani ai fac motorul si nu mai vand nimic lucian recomand 2400 td e mai zgomots si consuma mult mai putin ca 2800 insa nu fuge ![]() ca ala desi am atins 170 cu el asa varza daca era mot ok cred ca as fi luat un 190 intins cu dieselachele meu lesinat -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:33 AM |