![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cred ca te poti gandi si la un E30 2.4 TD, ca exista si din astea. Asta, daca nu cauti confortul unei serie 5. oricum caroseria mai usoara a E28 si E30 cred ca iti ofera senzatii fata de E34, care are fierul ceva mai greu imprejur. Daca ai grija de un 2.4, nu te lasa in drum, ca orice motor de altfel. Si mai si fluiera frumos cand il apuca turbatu'. Ca greutate, TiL ti-a dat cea mai avizata parere, ca le-a schimbat pe masina si a sesizat diferenta de greutate. Eu unul am incredere in TD-ul de 2.4 strict din punctul de vedere al simplitatii. Recomand 2.4 TD-ul de pe E28, intrucat are pompa de injectie mecanica, singurul contact care vine la ea e cel de la electrovalva de motorina. Cel de E30(unele) si E34(toate originale) are pompa de injectie controlata electronic, la pompa ajungand un manunchi de fire, senzori prin interior -> mai multe care se pot strica pe-acolo.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:53 PM |