![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 3-September 08 Member No.: 1,776 Car: e36 compact 1997 Engine: M43 1.6 102CP ![]() |
Am lasat masina pornita cat am dat zapada de pe ea, apoi am incercat sa plec de cateva ori si n-am reusit, m-am dat jos sa curat zapada de la roti si m-am trezit ca iese abur de sub capota, am oprit motorul(temperatura era la maxim). A curs cam 1L de lichid pe jos(in vas se vede lichid pe fund), am gasit un furtun in spatele motorului(intre motor si masina) iesit de pe conducta, colierul e strans pe furtun. Ma gandesc ca furtunul iesit a fost efectul supraincalzirii nu cauza. Intrebarea mea e: Ce fac, o mai pornesc?
Nu stiu daca are legatura, dar de cateva luni imi umezea(a aparut ulei) in jurul garniturii de chiuloasa. Am fost la 2 mecanici si mi-au zis ca nu e nicio problema si pot sa merg linistit. Idei? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 11-March 09 Member No.: 2,594 Car: E36 Engine: M40 1.6 100cp ![]() |
Cu motorul rece ieri dimineata lichidul era la 4cm peste limita, cu motorul caldut era 10cm sub limita, iar azi dimineata cu motorul rece era 3cm peste limita, intre timp am facut 200km, temperatura nu a trecut de jumate(in oras a stat la jumate, iar la drum era in jur de 40 de grade - prea putin?). Va Multumesc. nu e normal ca nivelul lichid de racire sa fie mai ridicat cand e rece decand cand e cald, normal ar fi invers. vezi ca poate nu e surubul de aerisire etans si intra aer pe acolo cand opresti motorul...poate pe acolo iti iasa acel lichid de care zici....oricum ceva nu e in regula de la tine nivelul lichid se comporta exact invers |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 02:53 AM |