![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Daca pornesc masina, nu se aprinde nimic, ma refer la martorul de ABS. Cum merg 2-3 km, si apas prima data pedala de frana, se aprinde martorul de ABS.
Ce poate fi? Senzorii sau calculatorul de ABS? P.S. MeHigh imi recomandase intr-un topic anterior, sa verific si mufele de la senzori. Am suflat senzorii, la un service. Nu cred ca a desfacut vreo mufa, doar a suflat cu un pistol la roti. Acum... nu stiu, ce mai trebuie facut. Sau poate nu am procedat corect. This post has been edited by reactor_share: Oct 7 2009, 10:05 AM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Daca pornesc masina, nu se aprinde nimic, ma refer la martorul de ABS. Cum merg 2-3 km, si apas prima data pedala de frana, se aprinde martorul de ABS. Ce poate fi? Senzorii sau calculatorul de ABS? P.S. MeHigh imi recomandase intr-un topic anterior, sa verific si mufele de la senzori. Am suflat senzorii, la un service. Nu cred ca a desfacut vreo mufa, doar a suflat cu un pistol la roti. Acum... nu stiu, ce mai trebuie facut. Sau poate nu am procedat corect. De cand a venit iarna si am pus gume de iarna, nu s-a mai aprins nimic in bord. De unde am cumparat gumele de iarna, mi s-a spus ca martorul de la ABS se aprinde si daca nu am gume la fel pe toate rotile. Acum am 205/65/r15. Inainte aveam 225/60/r15 pe spate si 205/65/r15 pe fata. Din cand in cand se aprindea martorul de ABS. Explicatia omului mi-a fost confirmata, pentru ca trecand la aceeasi marime pe toate rotile martorul nu s-a mai aprins. La jentile pe 17, pentru ca oricum va veni vara, am pe fata 215/45/r17 si pe spate 235/45/r17. Cu siguranta se va aprinde din nou martorul. Sa imi pe fata tot 235? Explicatia ar fi ca diferenta dintre "talon x latime cauciuc (spate) - talon x latime cauciuc (fata) < 9 unitati" In cazul meu imi da peste 9. Dar si daca ai 7 sau 8 tot se aprinde martorul de ABS. Cu cat e mai mic cu atat sansele sunt mai mici sa ai probleme cu ABS-ul. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pune-o totuşi pe tester. Pai am pus masina pe tester intre timp, ca trebuia sa imi sting martorul de AIRBAG, care ramanea aprins in urma punerii cadranelor de plastic, si ABS-ul e ok. Deci singura explicatie valida este asta. Dealer-ul de anvelope, de unde le-am luat pe cele de iarna asa a zis, ca daca e si 7 sau 8 tot imi da eroare la ABS. Cert este ca la mine, da fix 9 acea diferenta. Cu alte cuvinte, de cand am pus anvelope la fel pe spate cat si pe fata, nicio problema, iar intre timp am fost si la tester, si la ABS totul era ok. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 10:29 PM |