![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Daca pornesc masina, nu se aprinde nimic, ma refer la martorul de ABS. Cum merg 2-3 km, si apas prima data pedala de frana, se aprinde martorul de ABS.
Ce poate fi? Senzorii sau calculatorul de ABS? P.S. MeHigh imi recomandase intr-un topic anterior, sa verific si mufele de la senzori. Am suflat senzorii, la un service. Nu cred ca a desfacut vreo mufa, doar a suflat cu un pistol la roti. Acum... nu stiu, ce mai trebuie facut. Sau poate nu am procedat corect. This post has been edited by reactor_share: Oct 7 2009, 10:05 AM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Nu stiam ca ABS-ul de generatia asta gandeste atat(cumva e mai destept decat ABS-ul de urs?). Eu credeam ca vrea doar sa stie daca se invarte roata sau daca s-a blocat.
In cazul asta n-o sa pot pune anvelope 205/50R16 combinate cu 205/45R16; trebuie sa gasesc 215/45R16 care sunt extrem de rare. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st September 2025 - 05:43 PM |