![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa ce mi-am luat un Matiz, si nu am mai mers cu E34-ul prin oras, cam vreo 5-6 zile, mi s-a descarcat complet bateria, care e noua, are vreo 4 luni.
Am observat ca exista un motoras in panoul cu oprit/pornit ventilatia, care merge indiferent daca e pornit sau nu motorul. Alternatorul incarca in parametri normali. Aveti idee, in afara de faptul ca trebuie sa merg la un electrician specializat, de unde ar putea exista un asemenea consumator care sa consume in cateva zile bateria? Daca masina poseda centrala telefonica si implicit telefon, e posibil ca acesta sa fie problema? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
De curand,incerc aceeasi senzatie de frustrare, cu toate ca acumulatorul de pe masina este nou...... Nu dintr-o data s-a dus ci progresiv, incepand acum cateva zile ....cand pentru 10 minute am uitat pozitia aprinsa. Incerc sa dau la automat....ciuciu! Rog un prieten, vine....trag 5 metri masina o ia fara probleme.De atunci a mers fara probleme pana ieri, cand totul a culminat la modul cel mai neplacut,incapatanadu-se sa mai porneasca de 2 ori. Acum e la redresor acumulatorul, iar maine la electrician masina sa vedem ce probleme are. Am verificat sistemul de control al clapetelor de la sistemul de climatizare, dar dupa cca 1-2 minute zgomotul care anunta asta se opreste Insa am observat ca playerul care nu e montat pe contact, de 2 ori pana acum cand am pus contactul a pornit fara sa fi dorit eu acest lucru...... O sa vad maine ce-i cu consumatorul problema....
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
De curand,incerc aceeasi senzatie de frustrare, cu toate ca acumulatorul de pe masina este nou...... Nu dintr-o data s-a dus ci progresiv, incepand acum cateva zile ....cand pentru 10 minute am uitat pozitia aprinsa. Incerc sa dau la automat....ciuciu! Rog un prieten, vine....trag 5 metri masina o ia fara probleme.De atunci a mers fara probleme pana ieri, cand totul a culminat la modul cel mai neplacut,incapatanadu-se sa mai porneasca de 2 ori. Acum e la redresor acumulatorul, iar maine la electrician masina sa vedem ce probleme are. Am verificat sistemul de control al clapetelor de la sistemul de climatizare, dar dupa cca 1-2 minute zgomotul care anunta asta se opreste Insa am observat ca playerul care nu e montat pe contact, de 2 ori pana acum cand am pus contactul a pornit fara sa fi dorit eu acest lucru...... O sa vad maine ce-i cu consumatorul problema.... Mda... si eu incerc sa vad care e problema. L-am intrebat odata pe fostul proprietar, pe Nahor, si mi-a zis ca si el a patit la fel. Acum daca si el a patit la fel si nu a gasit nimic, desi a investigat problema e destul de nasol. Daca a lasat-o asa sa fie... atunci sa zicem ca as avea sanse sa vad unde anume e consumatorul. Cel mai simplu e ... sa scoti borna. Si la mine... nou nout acumulatorul, sau a fost. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 03:04 AM |