![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 3-September 08 Member No.: 1,776 Car: e36 compact 1997 Engine: M43 1.6 102CP ![]() |
Am lasat masina pornita cat am dat zapada de pe ea, apoi am incercat sa plec de cateva ori si n-am reusit, m-am dat jos sa curat zapada de la roti si m-am trezit ca iese abur de sub capota, am oprit motorul(temperatura era la maxim). A curs cam 1L de lichid pe jos(in vas se vede lichid pe fund), am gasit un furtun in spatele motorului(intre motor si masina) iesit de pe conducta, colierul e strans pe furtun. Ma gandesc ca furtunul iesit a fost efectul supraincalzirii nu cauza. Intrebarea mea e: Ce fac, o mai pornesc?
Nu stiu daca are legatura, dar de cateva luni imi umezea(a aparut ulei) in jurul garniturii de chiuloasa. Am fost la 2 mecanici si mi-au zis ca nu e nicio problema si pot sa merg linistit. Idei? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca era pompa de apa ar fi fost o problema permanenta. Voi schimba termostatul. Ca sa stiu o treaba. Motorul acesta a stat mult timp intr-un parc rece. Posibil sa se fi deteriorat.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 05:30 PM |