![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 3-September 08 Member No.: 1,776 Car: e36 compact 1997 Engine: M43 1.6 102CP ![]() |
Am lasat masina pornita cat am dat zapada de pe ea, apoi am incercat sa plec de cateva ori si n-am reusit, m-am dat jos sa curat zapada de la roti si m-am trezit ca iese abur de sub capota, am oprit motorul(temperatura era la maxim). A curs cam 1L de lichid pe jos(in vas se vede lichid pe fund), am gasit un furtun in spatele motorului(intre motor si masina) iesit de pe conducta, colierul e strans pe furtun. Ma gandesc ca furtunul iesit a fost efectul supraincalzirii nu cauza. Intrebarea mea e: Ce fac, o mai pornesc?
Nu stiu daca are legatura, dar de cateva luni imi umezea(a aparut ulei) in jurul garniturii de chiuloasa. Am fost la 2 mecanici si mi-au zis ca nu e nicio problema si pot sa merg linistit. Idei? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 315 Joined: 12-August 08 From: Chitila - Bucuresti Member No.: 1,743 Car: E34 525 24v E28 524 TD Engine: M50B25 M21D24 ![]() |
iti spun ca era aerista bine,dar pur si simplu la motorul meu asa sa intamplat,si e logica treaba daca stai sa vezi circuitul la Td,la benzinar nu am incercat treaba asta si nici nu am de gand,la td fara termostat apa nu va mai circula prin radiator si chiar daca se merge cu viteza aerul nu o sa raceasca blocul,cand opream, motorul era incins iar radiatorul rece...carcasa termostatului la td e chiar langa pompa un pic deasupra ei si sunt legate direct printr un furtun scurt si gros ce pleca din carcasa inaintea termostatului iar cel de la radiator vine dupa termostat daca putem sa spunem asa.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 mai e si chestia ca termostatul trebuie montat doar intr un singur sens ca se poate monta si in sens invers dar daca il pui asa iarasi ai belele... in fine poate era o alta problema la mine si nu trebuie generalizat dar de cum i am pus termostat bun apa a stat bine mersi la jumatate indiferent de conditiile de trafic. Acuma cu fiertul motorului cam e o loterie pt ca e greu sa iti dai rapid seama de cauza... Cand am avut belele nu credeam ca ii mai dau de cap am schimbat si pompa si termostat dar fara rezultat,vasc pe direct,e.t.c , am bagat si soloutie de curatat motorul si nimic,pur si simplu de infundase un stiut cu o bucatica de silicon care nu era chiar vizibil.... Acuma eu propun sa ajutam omul sa isi rezolve problema si sa ii dam modalitati de rezolvare... This post has been edited by Adys_m1986: Feb 17 2010, 09:07 PM -------------------- E34 525 24v E28 524 TD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:21 AM |