![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 3-September 08 Member No.: 1,776 Car: e36 compact 1997 Engine: M43 1.6 102CP ![]() |
Am lasat masina pornita cat am dat zapada de pe ea, apoi am incercat sa plec de cateva ori si n-am reusit, m-am dat jos sa curat zapada de la roti si m-am trezit ca iese abur de sub capota, am oprit motorul(temperatura era la maxim). A curs cam 1L de lichid pe jos(in vas se vede lichid pe fund), am gasit un furtun in spatele motorului(intre motor si masina) iesit de pe conducta, colierul e strans pe furtun. Ma gandesc ca furtunul iesit a fost efectul supraincalzirii nu cauza. Intrebarea mea e: Ce fac, o mai pornesc?
Nu stiu daca are legatura, dar de cateva luni imi umezea(a aparut ulei) in jurul garniturii de chiuloasa. Am fost la 2 mecanici si mi-au zis ca nu e nicio problema si pot sa merg linistit. Idei? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dar zice ca a patit-o pe pielea lui...
Si nu-i tocmai logic sa se raceasca mai tare fara termostat. Pentru ca termostatul nu are doar rolul sa deschida circuitul radiatorului. Ne scapa o chestie: totodata blocheaza scurt-circuitul care baga apa direct din motor in motor. Face asta ca sa forteze toata apa sa treaca prin radiator. In lipsa termostatului cea mai multa apa se intoarce in motor fara sa fi fost racita. De-asta ziceam ca-i loterie. Daca ai noroc si apa putina care trece prin radiator reuseste sa raceasca tot motorul, scapi fara sa fiarba. Si asta depinde de modul in care e proiectat circuitul de racire a motorului si radiatorul. N-ai ce sa-i faci. Cred ca mai conteaza si regimul de mers. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De-asta ziceam ca-i loterie. Daca ai noroc si apa putina care trece prin radiator reuseste sa raceasca tot motorul, scapi fara sa fiarba. Si asta depinde de modul in care e proiectat circuitul de racire a motorului si radiatorul. N-ai ce sa-i faci. Cred ca mai conteaza si regimul de mers. Nu e loterie. Daca spune ca a fiert motor dupa ce "la Td ul meu i am scos termostatul si am plecat noaptea pe sosea libera,mers in viteza si mi se incingea imediat" nu poate fi exclus lipsa de o aerisirea buna. In momentul cand lipseste termostat debit de apa de la pompa va circula partial direct inapoi in bloc, partial prin radiator. Daca radiator nu e infundat, capacitatea de racire pe care a ramas este inca destul la mers cu viteza. Probleme apar in situatii unde este nevoie de capacitate de racire maxima, cum ar fi stat la coada in oras la o zi de vara. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th October 2025 - 10:17 AM |