![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 3-September 08 Member No.: 1,776 Car: e36 compact 1997 Engine: M43 1.6 102CP ![]() |
Am lasat masina pornita cat am dat zapada de pe ea, apoi am incercat sa plec de cateva ori si n-am reusit, m-am dat jos sa curat zapada de la roti si m-am trezit ca iese abur de sub capota, am oprit motorul(temperatura era la maxim). A curs cam 1L de lichid pe jos(in vas se vede lichid pe fund), am gasit un furtun in spatele motorului(intre motor si masina) iesit de pe conducta, colierul e strans pe furtun. Ma gandesc ca furtunul iesit a fost efectul supraincalzirii nu cauza. Intrebarea mea e: Ce fac, o mai pornesc?
Nu stiu daca are legatura, dar de cateva luni imi umezea(a aparut ulei) in jurul garniturii de chiuloasa. Am fost la 2 mecanici si mi-au zis ca nu e nicio problema si pot sa merg linistit. Idei? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 3-September 08 Member No.: 1,776 Car: e36 compact 1997 Engine: M43 1.6 102CP ![]() |
Uleiul arata normal, lichidul de racire era la nivel. Am pornit-o, a ajuns in cateva minute temperatura la jumate, iar dupa cam 5 minute au inceput sa se incalzeasca furtunele(s-a incalzit mai repede si putin mai tare cel din dreapta, fata de cel din stanga cu termostat), ambele erau fierbinti si nu erau tari. Am lasat capacul vasului putin deschis si dupa ce s-au incalzit furtunele a inceput sa bolboroseasca si sa iasa afara, am oprit-o ca sa pot sa strang capacul. Lichidul era verde curat si a ramas sus la cativa cm de capac, peste limita. Caldura nu baga.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 05:28 PM |