![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa ce mi-am luat un Matiz, si nu am mai mers cu E34-ul prin oras, cam vreo 5-6 zile, mi s-a descarcat complet bateria, care e noua, are vreo 4 luni.
Am observat ca exista un motoras in panoul cu oprit/pornit ventilatia, care merge indiferent daca e pornit sau nu motorul. Alternatorul incarca in parametri normali. Aveti idee, in afara de faptul ca trebuie sa merg la un electrician specializat, de unde ar putea exista un asemenea consumator care sa consume in cateva zile bateria? Daca masina poseda centrala telefonica si implicit telefon, e posibil ca acesta sa fie problema? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
si eu am aceiasi problema ca si tine, insa am descoperit oarecum cauza, m-am inchis intr-o seara in masina si am descoperit ca imi ramane cuplat un motoras de la aeroterma, se aude in continuu dupa ce inchid masina, am stat langa el vreo 15 min si nu s-a oprit, deci ala e consumatorul la mine. Acum mai ramane sa il identific pe nemernic.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
si eu am aceiasi problema ca si tine, insa am descoperit oarecum cauza, m-am inchis intr-o seara in masina si am descoperit ca imi ramane cuplat un motoras de la aeroterma, se aude in continuu dupa ce inchid masina, am stat langa el vreo 15 min si nu s-a oprit, deci ala e consumatorul la mine. Acum mai ramane sa il identific pe nemernic. Si mie imi merge acel motoras ceva timp dupa ce opresc motorul, cred ca peste 15 min, dar se opreste pana la urma, pentru ca a 2a zi il gasesc oprit. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Si mie imi merge acel motoras ceva timp dupa ce opresc motorul, cred ca peste 15 min, dar se opreste pana la urma, pentru ca a 2a zi il gasesc oprit. La mine nu se oprea deloc, cel putin asa cred. Oricum in incercarea mea de vedea ce e cu el, cred ca l-am stricat, pentru nu mai merge indiferent de ce ii fac. Am vazut ca era cuplat la un fel de senzor...Daca acum motorasul nu mai merge, la ce sa ma astept? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 03:06 PM |