![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 26-December 09 From: Belgia Member No.: 3,131 Car: E 39 Engine: 163 cp ![]() |
Ma intrebasem de curand daca ar trebui sa schimb masina sau inca pot sa o alerg...
Am un 525 d E39,din 2002 si are 240 de mii/km rulati,ce-i drept in afara tarii noastre;Intretinerea am facut-o numai la reprezentanta (chiar daca e mai scump). Imi place masina si bani de urmatoarea inca nu sunt,dar nici de reparatii; Probleme cu motorul,efectiv, nu am avut niciodata,doar am schimbat pe la 200000 turbina. De aceea va cer opiniile; Cati km aveti cu masinile si care au fost in general problemele,eventual si pe la cati km? De exp eu am schimbat urmatoarele: -la 190 mii lantul de distributie -la 200 mii turbo -la 240 mii alternator si pompa de apa Cam atat;multe? -------------------- Decat sa traim putin si prost,...mai bine sa traim mult,dar bine!!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu ai de unde sa stii cum a fost condusa masina, cand si ce ulei a fost folosit, etc.
Deci varianta asta nu e un ballpark. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th August 2025 - 12:26 AM |