![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 26-December 09 From: Belgia Member No.: 3,131 Car: E 39 Engine: 163 cp ![]() |
Ma intrebasem de curand daca ar trebui sa schimb masina sau inca pot sa o alerg...
Am un 525 d E39,din 2002 si are 240 de mii/km rulati,ce-i drept in afara tarii noastre;Intretinerea am facut-o numai la reprezentanta (chiar daca e mai scump). Imi place masina si bani de urmatoarea inca nu sunt,dar nici de reparatii; Probleme cu motorul,efectiv, nu am avut niciodata,doar am schimbat pe la 200000 turbina. De aceea va cer opiniile; Cati km aveti cu masinile si care au fost in general problemele,eventual si pe la cati km? De exp eu am schimbat urmatoarele: -la 190 mii lantul de distributie -la 200 mii turbo -la 240 mii alternator si pompa de apa Cam atat;multe? -------------------- Decat sa traim putin si prost,...mai bine sa traim mult,dar bine!!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Topic foarte interesant pentru cei care se gandesc sa ia un SH si stiu numarul de km ai masinii.
M-as fi asteptat totusi ca turbina sa tina ceva mai mult, macar pentru masina rulata afara. De fapt ... afara parca se merge mai incisiv, la noi mai bine stai linistit la relanti, ca oricum mai prinzi un rosu, n-ai loc in intesectii. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:00 PM |