![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
m-am hotarat si eu intr-un sfarsit sa fac un topic despre masina mea, desi nu sunt de mult pe forum, am zis sa o pun si pe ea pe forum k sunt altele k ea puse
![]() ![]() This post has been edited by shapte: Feb 5 2008, 12:26 AM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
nu stiu ce volanta am...ideea e k cu toate electromotoarele si bendixurile face la fel primele 20-30 d chei sa zic se aude pocul dupa asta se aude ca si cum bendixul ar fi stricat(scartaitul ala) sau prinde pe coroana si dupa asta scapa de pe coroana sau prinde invarte dar si scapa, motorul e m20b20. m-am uitat la dintii coroanei nu sunt tociti, dintii bendixului la fel sunt buni...pur si simplu nu inteleg de ce face asasi de multe ori gasesc bucsa din capacul electromotorului(capacu de aluminiu cu care se prinde pe cutie) sparta.la amanadoua electromotorarele la fel
This post has been edited by shapte: Jan 11 2010, 10:44 PM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 08:09 AM |