![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
m-am hotarat si eu intr-un sfarsit sa fac un topic despre masina mea, desi nu sunt de mult pe forum, am zis sa o pun si pe ea pe forum k sunt altele k ea puse
![]() ![]() This post has been edited by shapte: Feb 5 2008, 12:26 AM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
in sfarsit am reusit sa imi termin injectia dupa ce m-am chinuit cu ea ca imi oscila la relanti dar am o problema cu electromotorul. il pun pe masina pornesc de 20 d ori cu el si dupa asta tot incepe sa scape de pe coroana, iar atunci cand arunca bendixul se aude un poc ca si cum ar lovi in coroana, precizez ca nu este pocnitura care se aude cand cupleaza bobina ci unul foarte puternic. mai mentionez ca am schimbat 3 bendixuri, 3 bobine si 2 electromotoare, electromotoare care le aveam de la vechiul proprietar............... ma poate ajuta cine?
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:39 AM |